Friday, August 29, 2014

HAPPY BIRTHDAY ME - 2908



Assalammualaikum...

29 Ogos hari ni..... well... 

SELAMAT HARI TUA ZAFIRA NABILAH...!!!!!

Alhamdulillah..masih diberikan peluang untuk bernafas di bumi Allah ni...


#OOTD 
( I selalu nampak kat IG hash tag ni...gigih I meng'google... Outfit Of The Day rupanya..heee..)

Oh Allah.....
terima kasih....terima kasih atas segala rahmat dan nikmat yang telah Kau berikan..
tampa Mu..siapa lah aku...

Terima kasih Allah.....
Terima kasih Ibu..
Terima kasih Ayah...
Terima kasih Addin..
Terima kasih DD Didott...

Alhamdulillah.....

Wednesday, August 27, 2014

27 OGOS 1984 - 27 OGOS 2014

Assalammualaikum....

27 Ogos tiba lagi....
27 Ogos 1984 hingga ke hari ini....dah 30 tahun...

Ada apa dengan 27 Ogos...?
Biasa lah kan setiap tahun I akan cerita tentang ni...

Hari ni birthday kakak kita lah..
Dia tengah tunggu ibu dengan ayah kat syurga... :)



Happy Birthday Kak Jannah..... (^_^)

p/s: tak dan nak menyinggah..menziarah kawan-kawan semua...maaf... :)