Tuesday, July 07, 2009

AWARD DAN TAG DARI SWEET MRS LILI

assalammualaikum Pictures, Images and Photos
Hello readers...:laugh:

Mulai hari ini...I akan cuba sedaya upaya untuk tidak menggunakan 'shortform' atau dengan kata nama lain singkatan..

andai kata I terguna juga...harap ditegur atau dimaafkan..

tadi..I singgah kat Rumah Lady Red...entry yang menarik...bila baca komen dari salah satu follower Lady Red...erm...tiba-tiba telah memberi kesedaran untuk tidak lagi menggunakan bahasa singkatan...merosakkan bahasa betul tak..?? bahasa campuran...erm...I rasa...masih lagi boleh diterima...kan..kan..?? hieee....:wink:

ok...petang ni...I nak selesaikan Tag dan Award

first of all...mari kita lihat tag dulu ya...



Step ke dua :

Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda...

ok..Tag nie diberi oleh MRS LILI 11

Step ke tiga :

Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta dan 5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

5 HOBI
minat sangat membaca...tak kisah apa jenis pun..asalkan manarik...
suka tengok TV..cerita2 bersiri...reality show..cartoon...ha...jangan tak percaya..dah besar mcm nie pun masih lagi minat dengan cartoon tau...hehehe..emo9
suka kumpul gambar-gambar yang menarik..minat sangat dengan Photography
berblogging...dah jadi macam keutamaan lak...hehehe....
suka mengusik orang-orang terdekat..mangsa utama adalah DD n ADIN..hehe..

5 FAKTA
suke benda-benda yang simple..sukakan ketenangan..
pendiam orang nya...terutama bila jumpe orang yang baru kenal..bertambah-tambah la diam..
agak lurus juga orang nya...tak berapa pandai sangat menipu..cepat kantoi..terutama bila cakap tipu dgn parents...merbahaya...huhuhu...
tak suka kene marah...tak suka kene paksa dan dipaksa..benci..benci..
Kakak kepada 2 orang adik...

ok...siap sudah tugasan ni...

I nak share award nie kepada......

SEMUA FOLLOWER APA KATA HATI

eh...tag lak mcm mn...??

Tag tu..erm.....oleh kerana Nabilah sangat sayang pada kamu semua...oleh itu..pada yang rajin..buat la yer...if rasa malas...xperlu...hanya perlu ambil tag saja...ok x cm tu..??

so..kepada follower semua..selamat menjalankan tugas...senam


2 comments:

Cipan said...

percipankan saja... :D

ladymiaka86 said...

urmm.. yg ni leh tak amek award jer?? hahaha.. mls giler nak jwb tag tuh...kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...