Friday, July 03, 2009

CINTA, SAYANG,SUKA & MINAT

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Happy Friday everyone...

We talk about LOVE lak yer ....

Love Myspace Comments


lama dh I x wat n3 berbntuk cm nie...

Seprti biasa...I kn singgah blog demi blog..thn terjumpa 1 blog...menarik sngt..so..I amik n3 dr blog 1001 RAHSIA DIRI u all leh ushya this blog...simple blog..tp content dlm blog nie...sngt2 menarik...I pun x habis g xplore...

ok..lets talk about LOVE..

CINTA, SAYANG, SUKA & MINAT

Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya.

dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je

Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita.

dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya


Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…

dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita. Kita akan suruh dia diam sekirangnya keng kita dah nak pecah..

Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.

dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahukan…

Tetapi kita kena ingat bahawa tanpa minat , suka dan sayang kita tidak akan CINTA pada seseorang itu…

so....u all berada di tahap mana...Minat ke...Suka ke...Sayang...or Cinta....tanya la HAti anda...pasti akan dpt jawapan tu...

Apa pula kata hati NABILAH...??

hrumm...biarlah rahsia....hehehehe...cz DIA selalu gak lepak2 kt blog ni...malu lor...hehehe..lum msnye lagi tuk DIA tau apa kata hati Nabilah..

sometimes..I sndiri confius ngn perasaan nie..nth la...just wait n see.. :)

oklah...till we meet again...take care everyone...

nnti I update lagi...

I lovvveee you....

8 comments:

Mr PenyuBiru said...

hati i pula tak terkata apa.hehe

++...piCaSa-mE...++ said...

hmm nabilah..so ape kata ati nabilah..hehe..jgn la malu2..pe2 pn hope ceria slalu..

Precious said...

Hati I lak sentiasa berbunga ... Sebab kat umah I memang banyak bunga!

nabilah_2908 said...

hehe..xpe la if hati PB x kt papa..:)

nabilah_2908 said...

hehe...malu kt DIA jer..hehe..if la DIE xtau akn kewujudan blog nie...leh jer kite share sm2..:)

nabilah_2908 said...

hehehe..bgus 2 precious... :)
thnks ya 4 the visit..:)

damaiinx said...

salam,siapa gak...btuah dihati Nabilah....2 yer,suspen gak ,wait DMX nak sekodeng nie..
hape dega membes blog dah ade..." PERASAAN " hihihik

nabilah_2908 said...

kalakar la DMX nie...kehadiran DMX kt cnie..menceriakn idup sy...skodeng la DMX...mana tau kot2 ketemu apa yg dicari..hehehe.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...