Friday, July 10, 2009

FRENZY FM

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Morning readers....
Selamat hari jumaat untuk semua....

Apa kabar hari nie...sihat...?? harap semua baik2 sj hendaknya...

ada kawan Nabilah yang tak sihat hari nie...moga cepat semubuh ya...ada juga yang emosinya x berapa stabil...faham..yer la...macam-macam..dugaan serta tekanan yg perlu ditempuhi...di harap kawan-kawan semua bersabar lah dalm menempuhi dugaan yang telah diberikan oleh yang Maha Esa...sesungguhnya Allah tau kata mampu hadapi ujian yang diberi..andai kata kita x mampu untuk tempuhinya..sudah pasti Allah xkan beri kita ujian tu...

so...kuatkan la semangat itu...sesungguhnya Allah amat-amat menyayangi hambaNya...moga kita semua diberkati oleh Nya...

ok...islamic la pulak kata-kata I tuk pagi nie kan...hehe...nth la..ayat-ayat tu bermain-main je dlm fikiran nie...I sekadar meluahkan saja... :wink:

hrumm...I nk promote 1 web hari nie....web FRENZY FM

I baru join semalam...besh la jugak...cz FRENZY FM nie adalah on9 radio...try la singgah kt FRENZY FM leh request lagu..kita boleh dgr lagu2 yang kita mnta dlm masa yang agak pantas..

lebih kurang macam sosial network pun ada...ala...macam frindster..myscape...cz selain boleh dgr lagu2 permintaan kita...ada DJ yg berceloteh..kita juga boleh buat profile kita kt FRENZY FM ...leh cari kenalan baru..kita juga boleh gak chat dgn visitors yang masuk FRENZY FM nie...

I tak pacak kn lagi radio FRENZY FM kt cni...bukan apa...nnti berlaga dgn my blog theme song...nnti pening lak u all nnti...

so if u all free...plez pay a visit to FRENZY FM ...support la cikit anak2 muda kita nie...

I rasa boring lak dgn n3 kali nie...xde idea la pulak nk ulas panjang2...

xpe la tu....nnti kita jumpa lagi ya...

Aku...sayang kamu.........muah


2 comments:

aien~s corner said...

menarik!..pnh dgr desafm? ne 1 bez?

nabilah_2908 said...

desa fm xpernh dgr lak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...