Wednesday, July 08, 2009

YOU ARE NOT ALONE

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Morning readers...

U all ade tengok tak majlis MJ di 8TV semalam.....sedihnyer...Paling sedih bila dengar anak dia sendiri wat ucapan..masa tu..aduhai...mengalir air mata ni...

sedih bila mengenangkan yang MJ meninggal dunia dengan keadaan dia yang macam tu...kesian dia tersiksa kan..?? xpe la...itu urusan dia dgn Allah..kita yang masih hidup ni..hanya mampu berdoa moga dia sejahtera di sana..

Al-fatihah tuk MJ.......

jom layan lagu nie...bile dengar..sedih sangat2..sekarang ni pun di Hot Fm sedang memutarkan lagu ni...sayu je rasa...

huu




You are not alone

I am here with you

Though you're far away

I am here to stay

You are not alone

I am here with you

Though we're far apart

You're always in my heart

3 comments:

aien~s corner said...

ain tgk! huhu sedih tw... cm btol2 rs khilangan...cm xpuas tgk konsert dia.. bile de mic kt ats stage 2, tbyg MJ kt ats 2..huhu

kuIna LadyInRed said...

akak sukakn lagu nie sebelum dia meninggal lagi..... rupa2nya lagu nie adalah petunjk pemergian dia...

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

sy pun sedey..sy minat MJ dr sy kecik lg..yg kesiannye semasa nk pengebumiannye siap buat konsert lak..bukan diiringi dgn surah yassin..semoga rohnye tenang di sana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...