Sunday, August 09, 2009

MY DEAR FRIENDS

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Happy Sunday everyone....

How are you today....harap kawan-kawan semua sihat-sihat hendaknya....

n3 kali ni..hanya sekadar peringatan pada kawan-kawan yang amat ku kasihi sekalian...

wabak H1N1 semakin mengganas...masuk hari ni dah 8 orang terkorban akibat dari wabak ni...

alahai...risaunyer...huu

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_394/124130294859Q3k4.jpg

more.....sekolah2 kt kawasan perumahan kt sini ... dah di tutup...ada beberapa orang student telah di suspek....sebagai pembawa virus ni...

ini bermakna...kawasan I yg I sangka aman damai ni...dah tak selamat lagi...cz ada penduduk di sini dah kene quarantine ....

scary oooo............huu

I rasa tak perlu la I listkan cara2 pencegahan..cz..pasti ramai dah sedia maklum tentang ini..betul tak...ramai juga blogger2 yg telah publishkan tentang H1N1 ni...

to all my beloved friends....please be carefull...jaga la keselamatan serta kebersihan yer...ikut la langkah2 pencegahan....

andai u all tak sihat..segera la berjumpa doktor yer...jgn tahan2...andai yg kene quarantine...tak yah la keluar...ada yg dh kene quarantine..tp tetap nk keluar...boleh pulak bagi alasan dah guna face mask...so tak de pape....plez...dont be selfish.....no

I doakan kawan-kawan semua sentiasa dilindungi oleh yang maha Esa dari diserang wabak ini..Amin.....

Nabilah sayang kamu..........remember that....

hrumm...setakat ini dulu yupp...

nanti kita jumpa lagi...take care ya.....

Salam.....


2 comments:

aRien de GreaT said...

~haah kan nabilah..risau mmg isau..tpi kita pun hya leh bjaga2 jer..yela..xnm,pk kan wabak tu..hmm.. :(

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

salam nabilah..kat cni pun dh mula merebak..eee..takutnye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...