Thursday, August 13, 2009

OH ANAK LAUT

assalammualaikum Pictures, Images and Photos


Good morning everyone......

pagi ni...mcm biasa...I buzzzzz....

buzz wat ape...??

buzz dengan sesi singgah menyingkah ke rumah kawan-kawan...dulu...I rajin on9 waktu malam..so..bila pagi tak de la se buzz mcm ni....tapi sekarang ni..I dah malas nak on9...

maka...pagi2 mcm ni la..harus gigih...menziarah...hehe...ape yg I merepek ni...?? nth...

ok..motif sebenar n3 ni di publishkan adalah untuk mengucapkan TERIMA KASIH pada


sebab nyer...???



ANAK LAUT telah berbesar hati untuk memberikan award kepada kawan-kawanya...siap buat list lagi...

terima kasih yerANAK LAUT ..

jom..kita tengok award yang I dapat pagi nie..

[1.bmp]

so sweet kan...??

once again....thank you soooo much.....if ada lagi...sudi-sudi lah bagi lagi yupp.... wek

Nabilah sayangggg kamu................muah

n I love u all toooooooo....loveu

hehehe..ok...kita jumpa lagi dalam n3 yang akan datang yupp.....

take care everyone.....:bye:




2 comments:

damaiinx said...

hai,nabilah...
nak sambung sikit yerk..sbbnyer
........x tahu,tapi boleh tahu @ tahu..mungkin untuk tahu...kakakah nak....dega,denyutan jantug..dup dup dup..ahak ?

nabilah_2908 said...

alahai DMX....xfhm la...
myb DMX tak baca habis...

DMX dear...
clik la 'READ MORE' tu...then baru tau apa sebab nya.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...