Monday, August 17, 2009

OH MR PENYU BIRU

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Morning fwens...

I tak boleh lama...banyk keje lak...nnti I update yupp...just n3 kali ni..khas buat Mr Penyu Biru...

setiap kali I try view my blog...pasti msg dari Kaspersky akan keluar mcm ni...



terdapat malicious software

apa makna nya..?? terdapat virus ke kt blog Mr Penyu Biru...?

hrumm...apa tindakan seterunya...bahaya tak...?? I tak de la tau sangt pasal bnda2 ni...maaf yer...sebab tu sy bertnya...

ok lah..moga dapat selesaikan masalah ni....

take care all...

I love you.................:kiss:


3 comments:

ai said...

Aku lagi le tak tau...ekekekeke

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

hmmm..nape ek..kna tnya pada yg arif..

Mr PenyuBiru said...

uik! virus tu! bahaye! cepat buang!

hihi...

takdelah. kaspersky ni sensitif skit.apa² javascript yg dia tak kenal dia akan respek eh saspek malicious.

javascript tu tuk baca komen terkini dari blog.itu je.takde bahaya ape².gerenti.

thanks buat n3 khas ni yer.kalu tak aku tak tau.aku pakai avg jer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...