Wednesday, August 26, 2009

TEXTING WHILE DRIVING

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Hye fwens.....

selalu tak text message while driving...??

erm...I ada juga buat..tapi sesekali jer la...huhu...bagi yang selalu...?? ha...nak ingatkan...hentikan lah perbuatan itu..sesungguhnya ia amat-amat bahaya...

tak caye...?? I ada buktinya.....

ni la yang berlaku......


















so...pe perasaan kawan-kawan semua...?? ngeri kan...?? mau tengok lagi...??? pada yang tak kuat semangat tu..jangan teruskan yer.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



badan mangsa terbelah dua...









ha..ini la akibatnya...mau kah kita menerima nasib yg sama macam mangsa dalam kejadian ini...???

fikir-fikirkan lah....

so..dont text and drive......marilah kita sama-sama jadikan kejadian ini sebagai 1 pengajaran pada kita...

berhati-hati lah di jalan raya...:kiss:

Ingatan tulus ikhlas dari Nabilah untuk kawan-kawan semua.....

I love you.......dont ever forget that....muah

lupe lak...thanks to Miss Sweetheart yang dah lama sanagt-sangat tak mengkomen kt APH ni...coz dia la yang forwardkan email ni pada I...

thanks ya dear.....muncul juga setelah sekian lama menghilang...hehe....wek


10 comments:

cookie devine said...

Cik Cookie jarang2 buat.tapi bila tgk nih dah xnak wat langsung.

SasHa Lee said...

nauzubillah..mintak2 dijauhi..ngerii woo..

damaiinx said...

ngerinyer...
mintk,jauhkan dari bala tu...

Anak Merbok said...

Ya Allah.. ngeri betul... sian pun ada... mintak simpang la jadi mcm ni.... tambah2 kat2 nak raya ni...
ingatlah orang tersayang....

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

salam nabilah..ha?terputus dua?uwaaaaaaaaaaa..xnk tgk..

nabilah_2908 said...

bgus tu sis...sy pun dh xmo buat g dh...tobat...(^_^)

nabilah_2908 said...

tul tu sasha...jaga la keselamatn..nyawa kita tu berharga... :)

nabilah_2908 said...

jdikn kejadian ini sebagai 1 pengajaran yer DMX.. :)

nabilah_2908 said...

tul tu adeq..:)

nabilah_2908 said...

waaaaa...azah dh tgk pun...hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...