Tuesday, September 15, 2009

UALASAN - WARKAH BERLAGU PILU

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Hye guys....

n3 kali ni..tuk mengulas tentang n3 yang lepas..n3 yang bertajuk WARKAH BERLAGU PILU

erm....first of all...Nabilah nak ucapkan berbanyak terima kasih pada kawan-kawan semua yang sudi baca n sudi meniggalkan komen..memberi kata-kata semangat..memberi pandangan serta nasihat...thnks dear fwensss....Nabilah amat menghargainya...


Thank You Butterflies



hrummm....how to start erk....??

ok la....plan asalnya....Nabilah nak u all semua tertanya-tanya..siapa lah Miss XXX..siapa lah Mr XXX tu....

tapi...lupa lak...ada kawan-kawan Nabilah yang tau tentang perjalanan kisah cinta dalam hidup ni....sungguh tak teringat....maka.....terbongkar sudah..semua dah tau...hehe..tak pe...tak kisah pun...

bagi yang tertanya-tanya...betul la tu...Miss XXX adalah diri ini sendiri....

erm...dulu...ade juga la I bercerita tentang Mr XXX ni dalam awal tahun yang lepas......ada la dalam 2 or 3 n3 tentang dia....n3 yang mana...?? if rajin..cari la sendiri..la..la..la...

I jarang kan nak cerita soal hati n perasaan kat sini...?? well....dulu..selalu juga I coretkan kisah-kisah sedih tentang kami...masa tu kami tengah dilanda krisis....tapi..I di tegur....dia cakap..asik cerita sedih jer...dia suh I happy-happy sikit.....so..start from that day...I dah tak mo buat luahan persaan kat sini....I terima teguran dia...

ada betul juga la teguran dia...if asik cerita sedih jer....nanti orang pun bosan nak baca...tul kan...??

if I rasa sedih.. and perlu diluahkan...I luahkan kat tempat lain...di mana...??? erm.....cari la sendiri...heheeh...ada yang tau .... ada yang tak...hehehe....

sometimes jer ..bila perlukan pandangan....baru la I luahkan di sini.....

about Mr XXX tu.....nth la....akan difikir-fikirkan..dia dah mula contac me back....buat masa ni...just hambar jer la.....untuk kembali seperti dulu....erm.....nth...I dont think so...huhuhu...

biarlah masa saja yang tentukan yupp....

walau apa pun...terima kasih ya kawan-kawan...even kita tak pernah bersua...namun...u all are the best.....

sungguh...Nabilah sayang sangat dengan kawan-kawan semua....terima kasih sekali lagi...

http://sitiainunmardiah.files.wordpress.com/2008/07/1973637594llq3.jpg


10 comments:

imHepPie said...

b strong dear..
byk2kan doa..kalo ada jdoh adala..

kalo xdak, mesti ada hkmah sebalik smua tuh kan..

aRien de GreaT said...

nabilah..hri ni mgkin hri nabilah..esok lsa sape tau kan...
mna yg bloggeer leh tlong..kitorg tlong ... :) chill k :)

aque said...

betol tu....hhehhehhe....
nyampok jew owg nie....
tapi mmg benar apew yang kawan2 cakap tu.....
sabar yew nabilah...
setiap yang berlaku....
adew hikmah diew.....
k...
:)

damaiinx said...

hi,nabilah..
leega,nabilah daa ceria...
tpi kan,pasal heart nie...
aduus....diri sendiri laa tolong yek..kan,.....hehehe

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

salam nabilah..jgn give up..kuatkan semangat..Allah sentiasa de..sy akan doakan yg terbaik buat nabilah..

nabilah_2908 said...

tul tu mimie...erm...hanya mampu bersabar jer la...
terima kasih yer.... :)

nabilah_2908 said...

arien dear....THANKSSSS!!!!

nabilah_2908 said...

yupp..thanks fara... ;)

nabilah_2908 said...

hye DMX..yupp...orang hanya mampu memberi nasihat...tp diri sendiri kene selesaikan nya...

terima kasih yer atas sokongan DMX.. :)

nabilah_2908 said...

wslm Azah...
terima kasih atas sokongn Azah tu..yupp..sy kena kuat...moga kekuatan ini berpanjangan....Amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...