Friday, January 29, 2010

LELAKI MENGANDUNG



Happy Friday everyone.....pang

hmm...pernh dengar kisah tentang lelaki mengandung...??

maybe ada yang pernah..myb ada yang tak...

http://www.popfi.com/wp-content/uploads/pregs32008.jpg


Scott Moore merupakan lelaki ke 2 mengaku hamil

Scott Moore dan Thomas merupakan pasangan songsang..dari LA mengaku secara terbuka bahawa dia hamil dan bakal melahirkan anak lelaki pada bulan hadapan

Kedua-dua mereka dilahirkan sebagai bayi perempuan tetapi menjalani pembedahan menukar jantina beberapa tahun lalu. Moore, 30, dianggap berkahwin secara sah dengan Thomas kerana masih mengekalkan sijil kelahiran asal.

Moore disahkan hamil pada Jun tahun lalu hasil sperma diderma seorang rakan lelakinya.

Moore dilahirkan sebagai Jessica dan naluri kelelakiannya mula menonjol ketika berusia 11 tahun.

“Apabila saya memberitahu keluarga, mereka menganggap saya gila, tetapi lama-kelamaan akhirnya mereka sedar ia serius dan membenarkan saya mula mengambil hormon lelaki sejak berusia 16 tahun,” katanya.

Ibu bapa Moore membelanjakan lebih RM25,500 untuk membuang buah dadanya, tetapi tidak cukup wang mengubah suai kemaluannya.

Thomas pula dinamakan Laura sebelum ini dan menjalani pembedahan menukar jantina tahun lalu.

http://www.hmetro.com.my/articles/Moorelelakikeduahamil/pix_middle

Moore & Thomas

If moore lelaki yang kedua mengandung...siapa pula lelaki yang pertama...??

First pregnant man adalah Thomas Beatie..dikabarkan..kini dia telah pun melahirkan anak yang kedua...

http://guanabee.com/preg.man.1.jpg

kisah yang sama macam Moore...Thomas pada asalnya dilahirkan sebagai seorang perempuan..tapi bertukar jantina...

dapat disimpulkan di sini...sebenraya..takde makne pun " Pregnant Man" dia tetap perempuan..tul tak...?

haih...pe nk jadi tah....ni semua melanggar hukum alam....elok2 dilahirkan perempuan...nk jadi lelaki...pas tu kawin pula dengan yang songsang macam dia jugak...haih....macam2 hal....

sperma..boleh lak main derma-derma.....ish...ish..ish.....kesian juga pada bayi yang bakal lahir tu nanti kan...??

manusia akhir zaman....mcm ni lah........emo14


kredit to : SUFFEREDGEZINE and Pakcik Google


5 comments:

Ms.Independant said...

Astaghfirullah...
ape nak jadik ngan dunia skang ni...
hmmm

aRien de GreaT said...

errk...ape kes diorg nih...selekh jer...dah sah2 mmg pompuan...pe laaaaa...

Fiq said...

uish... giler seh. diorang ni takde istilah GELI ker? eeeeee.....

Fahim 'n Alin said...

mcm 2 pulak..haishhh

smoge slmt anak dlm 2

Judiene said...

dah akhir zaman dah neh
uhuhuhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...