Friday, January 15, 2010

SUNYI




Kenapa masih ada perasaan sunyi..walaupun ada segalanya....??

betul ke...ada segala-galanya....??

walaupun dikelilingi dengan kawan-kawan dan family...ada kehidupan yang boleh dikatakan baik...kenapa Sunyi itu masih ada...??

http://shows.vtheatre.net/godot/images/alone.jpg


kenapa perlu rasa sunyi....apa tak cukup ke apa yang ada sekarang ni....??


http://redhalqudsy.files.wordpress.com/2009/03/sunyi.jpg

pada dasarnya....orang akan nampak hidup kita happy...
tp hakikatnya....??

SEPI......
ibarat hidup dalam sangkar....
Alone.......

http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/16/Alone_Angel.jpg

tak semua akan faham....malah hampir 90% orang tak kan faham...
kenapa...mengapa..bagaimana..
walaupun telah diterangkan berkali-kali...

sampai sanggup memburukkan diri ini pada orang lain....

"ha...tu dia....si Sombong...si Sombong yang tak mengenang budi...."

sampainya hati........

mau orang faham keadaan dia..perasaan dia...hati dia...

bukan nk minta simpati....minta fahami perasaan...jauh sekali...
hanya minta utk fahami keadaan diri....
berat kah...??

sampainya hati..........

kerana segelintir manusia yg bersifat begini..
buatkan hidup ini Sepi..

terima kasih atas segalanya...
KAWAN

aku kan terus menyepi dari hidup mu...

moga berbahagia selalu...

ya...itu lah aku...

Si Sombong yang tak mengenang budi...

terima kasih atas gelaran itu..terima kasih sangat2.....

hanya Allah saja yang mampu membalasnya....

Insya'Allah....


7 comments:

Ms.Independant said...

takde insurans punyer mulut!
nak kene sekeh!

Fiq said...

Begitulah hidup kita. Bukan semua seperti disangka. Kadang tiba-tiba dilanda gelora, hingga meruntun jiwa raga. Sabar saja, balasan setimpal kan tiba jua=)

nurain rodze said...

byk kan bersabar yer !
cheer up *_*

nurain rodze said...

byk kan bersabar yer !
cheer up *_*

aRien de GreaT said...

nabilah sayang...sabar k..erm...ye..mmg sunyi sbenanrye bila org yg btul2 kita perlukan dan sgt memahami xmuncul2...wlupun kita dtgh2 lautan manusia..kita ttp sunyi...hmmm...sabar je yg trmmpu nabilah...saya fham..
pedulikan cakap2 org yg mmg sakit utk ditelan..hmm..kita ada ALLAH...sabar nabilah...

hasni said...

sapa wat sis nabilah sedey2 ni
meh hasni pukul
huhu
akak
hidup meemang xlleh lari dr kesunyian
saya pon kekadang alami bnda y sama
itula hdup

septy aree said...

hati_ku ini juqa mersa sepii dsaat kekasih_ku peqiii beqini lah hidup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...