Sunday, April 11, 2010

ADORABLE CATS



Happy Sunday everyone....hai

Enjoy this pictures ya....

Wish u all have a great Sunday....











alahai...cutenyer dier......(^_^)

p/s: I suka kucing....tapi tak boleh bela..my mom tak bagi..huhu..takpe lah tunggu ada rumah sendiri..family sendiri..nnti boleh la bela kucing..hehehe..



13 comments:

Fiq said...

jadi cari la calon cepat2... ke dah ada? erkk...=p

hasni said...

btl2
hasni pon suka
dl ada bela kucing gak
tp dah mati pahtu xda dah
huhu
nt nak tnggu ada umah sndiri
bela kucing banyak2
hehe

Adry said...

Alalalala... comelnyaa...

Mesintaip: said...

dua tiga kucing berlari,
mana nak sama si kucing belang;
dua tiga hari along cari,
ke mana awak menghilang?

heheh....

Lia3003 said...

sekarang saya sedang berkira2 untuk beli kucing siam

dmx said...

hii..
nabilah...amen
he3..:)

nabilah_2908 said...

hye fiq...

tengah mencari la ni..huhu.. ;)

nabilah_2908 said...

hye hasni..

hehehe..sama la kite eh.. ;)

nabilah_2908 said...

hye adry..

hrumm..tu la..geram jer tgk kucing2 ni.. ;)

nabilah_2908 said...

hye mesin taip..

sy tak hilang ke mana2..ade jer kat sini..hehe..;)

nabilah_2908 said...

hye lia..

wah...sure cantik kan..terutama tang ekornya.. :)

bila dah beli..jgn lupa tayangkan kt blog eh..;)

nabilah_2908 said...

hye dmx..

hehee..thnks..(^_^)

NichKhun said...

waaa comel2 la kucing ney nabilah.. ermm tapi saya xde perasaan pom kat kucing.. tp kucing kat blog ney sume comel2.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...