Friday, October 29, 2010

APPLE OF MY EYES




Hye fwens......

weehuuu.....sekejap jer dah hari Jumaat kan...cuaca hari ni pun...sejuk..mendung je....

semalam....kita dah menyaksikan gambar-gambar yang menyayat hati..betul tak...?

hari ni...kita relax jer la yupp..cuci mata tengok makhluk Allah yang comel ini....




alolo....bulat nya dia....!!!



black & white...



alahai....nape sedih jer nih....

comel...!!!!!



sweet dreams.......



1 mak...lain bapak...colourful hehehe..



termenung ku sendiri.........

ha...sambung.....



nity nite.......





haih....cute nyer...!!!!

ada vidoe juga....meh la tengok..



geram kan...? hehehe


p/s: I terdengar di Hot Fm yang lepas....mengatakan kita tak boleh ambil gambar kucing..nanti kucing mati...ramai yang mengiyakan.....what about you....terutama yang membela kucing...betul ke...??


36 comments:

Wawa~* said...

dr dlu dgr pasal xleh amik gmbr kucing ni, hehehe.. tp ntah la.. x brani nk ckp.. unless ada bukti scientific ker, bole la btul2 caya, hehe...

kak ina mail said...

Macam tak masuk akallah fakta tu.Apa-apa pun kucing binatang yang comel.tak boleh bela, firdaus kalau nampak, dia dera.

d_tieah said...

Cute nye kucing2 tu..
Tp sy x brape minat lah dgn kucing2 ni..
Hehe..

Amni said...

banyak je gambar kucing kat umah tu diambill... stil hidup sampai skang.. hehe

Along Tapa said...

kalo tak ambik gambor pun, kalo nak mati dia mati gak...

Gorengbaek - Tips untuk awek...supaya saham tak jatuh...

Hangit habis dah - Korang perasan tak??

Cik Akma said...

err errr takot kucing ehehe =____=

Lady SharpShouter said...

ala, comelnye semua.urm,org2 tua byk kata camtu. tp bukan ke kl dia nak mati,dia mati jugak.,takde salah kamera ke ape. i bela kucing lama dah.ok je.. :)

Ieda Al-Habsyi said...

ape2 pon kucing ttp akan mati

T_T

khairolghani said...

comelnya kucing2 ni..dah lama rasanya tak mengusap kucing..

lalink7 said...

hmmm...jgn pecaya sangat takut membawa kepada kepercayaan yang xelok..hmm..setiap makhluk akan pergi jua cuma cpt dgn lambat je..hehe..kan? kucing punya jangka hayat memang xlama macam manusia..

aliesha kirana said...

hehehe..karut je tu..huhu..tu yg melambak dlm internet gmbo kucing, mati ke sume kucing tu ek? hehehe..

nabilah, pic no 5, kucing belang kiri sekali ingtkan AK pada kucing AK yg dibawa lari org..comeyyyy sgt..sedih.. (T_T)

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

alahai cumelnyerrr

y@n@ M!B said...

alahai comeynye kucing dlm video tu..tp x luka lak tgn org tu kn dia siap gigit² bagai =)

erm psl amek gbr kucing tu xpernah dgr lak..superstitious je tu..hehe~ =P

~cik tiram~ said...

comel2! nak yg kelabu tu! :D

ainz said...

Ain penah dengar larangan tu..tapi ain dengil..still amik gmbar kucing..video..alhamdulillah..kucing ain ade yg dah mencecah umur 9tahun! tua,kn?hee

mmg suke tgk gelagat mereka..comel sgt!

mahira oya said...

comelnya apple die..cutie cats..

ana ayesha said...

kucing mmg haiwan kesayangan ramai sbb comel dan manja

ana tak ambik gbr kucing, kucing ana mati jugak .... dah smp ajal

MiMiEy :) said...

suka kucing sangat-sangat.
suka gambar no 2,7, 10.
comel giler.
opah mimie pon kata x leh tgkp gmbar kucing.
nanti dy pendek umur.
tp x taw lah

pawaka19 said...

comel2..chubby lak tu..rasa nak picit perut dia..

New Entry "Mak Aii! Berkahwin Dengan Sendiri"

redza said...

bucuk3 hohoh comeyyyyyyy

sy ske gak la ngan kucen nih huhu

Insyeera ; shieera said...

jeles je tgok kecomelan kucing ni.mati? mana ada.sy ade 2 ekoq persian kat umah.dah berpuluh gambaq amik.x mati pun.tp baguslah kalau mati sye nangis nyanyi lagu p ramlee jgn tinggal daku.hehehee

Jelly Beku said...

CANTEKKKKKKK SEMUA CAT CAT TUH

Prince Halilintar said...

prince xpecaya pon org kate mcm tu..tapi terpulang la pada individu masing2 kan..prince pun suke gak bela kucing..hehe

fara said...

eeee~ geram tgk gamba miowww!~

tak betol la tu...
jgn pcaye k... :)

Dilla Ady said...

btul kot..tp mmg mungkin secara kebetulan..amik gambar jek mati..

tp leh ke tak amik gambar kucen yg gile chumel nih?

PinQib said...

alolo.. comel jer. hik3...
yang pegang tedii tu omel giler33

asliner said...

btol ker?
erm..klu mati tue kebetulan kot..
wallahualam..=)

T-SHIRT STUDIO said...

comelnya kucing2 tuh.. takpe je ambil gambar kucing, tak ada mslh je rasanyer..

PIDUT ASiS said...

pic no.3 comel...part kucing tu termenung..hehehe

Post Terhangat...


Kerana Kamu Pengikutku...

nabilah_2908 said...

HYE WAWA ;

menurut beberapa caller..mereka kt mmg betul2 terjadi...tp ada juga yg menafikannya...enth la...mcm2.. :)

HYE KAK INA ;

hehehe...kenapa firdaus dera kak...dia geram eh..? :)

HYE D_TIEAH ;

oh..mcm tu...dah tu minat apa..? ;)

HYE AMNI ;

hehehe...mknanya fakta tu tak betul la yupp....:)

HYE ALONG TAPA ;

yupp...betul tu... :)

HYE CIK AKMA ;

hehehehe....kucing tu tk makan org la... :P

nabilah_2908 said...

HYE LADY ;

enth la...sy tk berpeluang nk bela kucing..my mom mmg tk bagi...sy cuma dgr dr radio je... :)

HYE IEDA ;

yupp...adat kehidupan...yg hidup pasti akan mati.. :)

HYE KHAIROL ;

hmm...apa lagi...g la cari kucing cepat...hehehe...mengusap kucing pun boleh buat kita tenang.. :)

HYE LALINK ;

nk kata percaya tu tidak la..sbb sy tk berpeluang tuk bela kucing even sy mmg suka kucing...

hari tu...terdengar kt radio mereka bincangkan tntg ni..buatkan sy tertanya2...betul ke..? huhu...

HYE AK ;

hahha..tak tau la...hope kucing2 ni hidup lagi la...

hrumm....kucing pun ada org nk curi kan..? AK bela la lagi.. :)

HYE MIMIE ;

yupp...cute sngt.. :)

nabilah_2908 said...

HYE YANA ;

apa yg saya tahu...kucing tu gigit2 manja je...tak sakit... :)

HYE CIK TIRAM ;

kelabu yg mana tu..? ;)

HYE AINZ ;

best nya...yupp...kalau ada kucing...bila rasa sedih..kusut ke..kalau main2 dgn dia...sure akan rasa tenang.. :)

HYE MAHIRA ;

(^_^)

HYE ANA ;

bestnya...ramai yg bela kucing...huhu.. :)

HYE MIMIEY ;

hehehe...cute jer kan..siap peluk patung lagi..hehe.. :)

nabilah_2908 said...

HYE PAWAKA19 ;

kan Mel....bulat2 jer badan dia..hehehe.. :)

HYE MR RED ;

pernah bela tak..?

HYE INSYEERA ;

wah...sure comel kucing2 kamu kan..? best nya... :)

HYE JELLY ;

yupp...suka jer tgk kan..? :)

HYE PRINCE ;

ramai juga kawan2 yg sukakan kucing..best.. :)

HYE FARA ;

hehehe...tkde la caya mana...sekadar nk tau.. :)

nabilah_2908 said...

HYE DILLA ;

kan...? tgk dia buat aksi comel..sure nk ambil gambar dia.. :)

HYE PINQIB ;

sama lad...sy pun suka yg tu...cute je.. :)

HYE ASLINER ;

entah la dik...tak sure...tu yg tnya.. :)

HYE T-SHIRT STUDIO ;

hmm...betul juga tu.. :)

HYE PIDUT ;

yupp...bulat jer muka dia...geram..!! :)

Mak Su said...

mksu mmg suka nengok gamba kucen, tp jgn suruh pegang, geliii campo takut

Lulu caldina said...

Tgk entry ni teringat entry yang satu ni...waaa...geram..

http://lulu-pages.blogspot.com/2010/11/cutenya-awakleh-kenal-tak.html

*psl ambik gambar tu, tak pasti lak..Tapi ajal ajal dan maut kan sdh ditentukan..mungkin kebetulan je kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...