Saturday, July 09, 2011

ITU LAH SAYANG




Hari Sabtu yang serba KUNING lagi BERSIH ini....I nak share dengan you all lagu ni....meh layan meh...wek




semuanya bermula dengan Si DD la....dok hari-hari nyanyi lagu ni...sebab...? nak persembahkan lagu ni secara kuoir untuk majlis perpisahan cikgu nya....haih macam-macam budak ni..sudahnya semua la kot suka lagu ni..terikut-ikut nyanyi...lala 



budak ni kena denda...."No Internet" untuk seminggu.......
kenapa...?
notty sangat...kan dah kena denda...huhuhu...wek


21 comments:

syahira ariff said...

denda plg menyeksakan
hahaha
=D
tak sanggup jdi adik nabilah

aque said...

lagu yg besh.. thumbs up :D

Ann Huda (Ate) said...

Ate suka denda atau hukuman sebegitu. Dlm konsep mendidik denda mengurangkan apa yg menggembirakan @ disukai oleh anak spt menonton tv dan sbgnya jauh lebih berkesan dari dendaan yg melibatkan 'fizikal.

lieynanilaz said...

salam kenal...buat kunjungan balas..tq sudi singgah dan komen blog..so cute si DD..hepi blogging ya..:)

Papa Mifz said...

seminggu..??? agak keras hukuman ini...hehe

HonEyBuNNy said...

semiggu....

alamkk..

ila dah sehari xjumpa pun mst cari internet...hehe

cian si adik yer..ngeh3...meh pinjam tenet kak ila...heheh

ana ayesha said...

lagu ni mmg evergreen dan blh ditukar liriknya tapi nyanyi ikut rentak lagu ni ....

tny sama pokok apa sbb goyang
nanti jwp pokok angin yg goncang .....

teringat waktu sek dulu ada satu lagu eng cintan cintun tapi tukar lirik kpd lagu perpisahan utk cikgu, berlinang jugak air mata cikgu tu .........

now i have to say goodbye to my teacher .....

zmn dah berubah denda yg mcm tu mmg mustajab, abg hafiz pun selalu kena

hepi weekends

nunama said...

suka lagu nih!! sweet. ^_^

emm nakal buat ape la tuh.. haha. takpe DD. Akak sebagai anak yg bongsu support kamu!! eheh. ;)

CT NoArIzAh ArIs said...

Akk selalu gak buat kat ank bujang akk mcm tu selain tu tak bagi dia kuar main petang2 hukuman mcm ni jauh lebih baik dari kita bedal dia sampai berbirat mcm zaman kanak2 80an dulu... tapi ada juga ibubapa yg sanggup buat mcm tu lagi kan??

sLpmEpLz™ said...

hahaha kena denda..

ainz said...

Ape yang dia buat,nabilah? Huuu..sangat sakit tanpa internet bagi yang biase berintenet..pengajaran buat dia jugak..jgn notty2 lagi.. ;p

eyndayusoff said...

Kalau aunty eynda yg kena denda gitu... hidup mesti tak sempurna seminggu tu hihi...

Siti Nurhayati Dollah said...

Kalau kena denda sehari pun dah rasa lain je. Ni kan seminggu, sebulan. Tapi kalau masuk hutan gi camping tak apa pulak tanpa coverage internet hehe

mykhalis said...

noti ke nak main tenet tanpa gangguan?hehe

Oasis said...

oasis dah perform lagu ni masa kursus induksi hari tu. macam buat konsert rasanye, Hehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

anak sy kalau denda no cartoon..heheh

iPai said...

kalau orang nyanyi selalu kat kita, mesti teriku n terhafal kan .. ish3 ..

Ieqa Rahim said...

kalau time nk tido didodoikan ngan lagu 2 msti tido lena pnyer...hehehe...tp da bsr2 ni sape lak nk dodoikan ye dak...heheh,,,,

Cik Ina Do do Cheng said...

cian dia kenapa no internet ni. DD suka main games ke? cam tu akak pun kena denda Firdaus no internetlah. mencik tau dia 24 jam ngan games.

Bigdaddyz said...

seminggu ..lama tu kan...kesian dia..

aliesha kirana said...

mmg best lagu tu! heeheh.. eh nape dendan DD?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...