Wednesday, July 13, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥7




 
gigh kan menganti puasa.....pang
(I tak pose pun hari ni)

pssst....hutang you all tinggal bape hari lagi....?

Amalan Puasa akan terhapus bila....meh baca kat sini PASAL PUASA PUN NAK KECOH!

44 comments:

ainz said...

alhamdulillah..hutang dah langsai..dah bace entri tu semalam..heee.. ;)

Kakzakie said...

Kakak biasanya bulan syawal sebaik naik kerja dah start puasa semula. Hutang mestilah dah bayar minggu kedua syawal lagi.... Senang sikit nak buat puasa sunat selepas itu kan...

Cik SHiNJU said...

Saya biasa ganti bulan syawal terus.. Lega dah abes..

Selamat berpuasa yer.. :)

Cik Ina Do do Cheng said...

Nabilah akak ni belum habis lagi.jahatkan. rasa takut plak ramadhan nak datang, puasa tak ganti lagi.

Aku Bah Nie Imah said...

ramadhan dah nak kembali..selamat berpuasa yer..

Orang Kampung said...

x sabar tggu raya. haha

Qaseh dalia adelia said...

hik2 menanti bulan ramadhan

KAMIHIDUP said...

mintak-mintaklah sempat bertemu ramadhan. :)

Qaseh said...

alhamdulillah...sy xde hutang pun tahun lepas...harap2 tahun ni pun penuh pose..boleh raya sakan2

Amira Chan said...

dah habis ganti! :P

Shahrul Izwan said...

xsabar nak berpuasa! :D

aliesha kirana said...

erkkk..eentry AK! hihihi.. maloooo.. bunyik entry tu cm marah je kan..hihihihhi... thanks nabilah! semuanya berdasarkan niat, kalau xbermaksud nak menunjuk, ok je. heheeh. AK hari ni last ganti! yeay! heehehe.. lmbt benar. hihih.. tp mcm dh jadi tabiat kan.. masa bln rejab muncul baru lah aktiviti mengganti puasa berjalan. hihhihi

MaMa CyDa said...

huwaaaaa ... mama ader 2hr lagik. niat dihati nak habiskan mggu nih tp bendera merah plak huhuhuhuh

Hans said...

nasib teman tak ada hutang
:-)

Shalina Samsudin said...

yes ! tak sabar nak puasa ..pastu nak raya :D

LemonSusu Skyjuice said...

waaaaahhhhhhhhhhhhhhh..xabih lagi ganti................:(

Wani said...

hutang tinggal lagi lima hari , aaaa lamanyaaa :(

j.h said...

full last year..keh2

aque said...

mcm tu boleh batal kew???

mcm mane kalo x de niat pown nak menunjuk...

Bill 丰 Kayroon said...

selamat berpuasa... :)

merahitujambu said...

sy dh byr hutang...good luck...

syazrinakuya said...

alhamdulillah..tgh gigih..hehehe...
thanx datang blog ^.^

Papa Mifz said...

wife papa mifz byk lg hutang nye katanye...sebab last yer bulan puasa mengandung kan...

aiEz said...

gurlp..berapa hari eh tertinggal?ehehe..xsbar nk puasa..^^

JunAina said...

cayok...cayokkk...cayokkk...masa dah tak lama lagi nih...

tia said...

lagi 2 hari nak kena ganti niiiii! T__T

AlyaniOshyn said...

selamat menyambut ramadahan... :)

**still dalam usaha haboskan puasa ganti nih...adoi~

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tip cuci enjin kereta

Maaf dah lama aku tak ziarah blog ko lahhh... Maaf lah yerrrr...

uihhhhh tak ada hutang punnn taun lepas full beb...

puasa dah dekat ..... ramadan terus di nanti

maceklala said...

ahahahah kite puasa ganti harineyyy :D

SYAFIQAHSALEH said...

alhamdullilah dah setel ganti pose :)

Tapak Kaki said...

aku puasa penuh okeh.. tak da hutang :P

forever love said...

hehe.. ada sehari lagi... hihi

fiezah solehah said...

Alhamdulillah... dah lama habis =)

*mood : menunggu ketibaan ramadhan~

Prince Halilintar said...

prince xde hutang...hehe

tapi wat yg sunat pun bagus jgk..

harap2 dpt manfaatkan bulan syaban ni dgn amalan yg bermanafaat kan..dan semoga Allah menerima semua amalan kite..amin

Bro Ery said...

Orang perempuan ada hutang puasa itu tak pelik. Orang lelaki ada hutang puasa itu yang pelik.. Huhu. Alhadulillah belum ada hutang lagi puasa tu. Syukur pada Allah diberikan kesihatan yang baik melakukan ibadah puasa selama ini. Amin~

iPai said...

esok puasa jom .. heee

nAzurAh said...

bulan puasa bulan mulia :) x sabar tunggu puasa..insyaAllah..

belog|amiyo said...

pssst.. i takde hutang puasa... :P

belog|amiyo said...

pssst lagi... perasan tak i follower ke 1234. cantik taw no i. haha.

Kotak Mancis / S_Basri said...

xlama dahhh... sapa xbayar hutang lagi cepat langsaikan....( WW #2 ) ( WW #3 )

( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )
( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

nazighah ghahim said...

lalalalla .. erkkkk .. :PP

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ada lg hutang lalalala...

ILA HonEyBuNNy said...

ila dah habis ganti masa dekat uia...kalau duk rumah xleh nak ganti...tergoda dengan makanan...hehe...;-0

nunama said...

semalam Nisfu Syaaban. Bulan cantik. :)

p/s: jap..pasni, baru baca entry tuh. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...