Wednesday, July 20, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥9



Childhood... 


 masih kah kau ingat.......


34 comments:

ikatankasihku said...

masih ku ingat lagi, panjat pokok rambutan,makan cekedi atas pokok, terjun dari pokok,kaki berdarah.x pasal2 berjahit...huhuhu

Ati Masrif said...

tak wat lagu tu...takkk

rendam terus dlm sungai...heeee~

Kakzakie said...

Mana boleh lupa...seronoknya hingga meleleh airmata bila ketawa...

ana ayesha said...

pic 1 : tak boleh dilarang tu kerja budak lelaki jer

pic 2 : popcorn ada dijual begitu ?

Prince Halilintar said...

prince dulu mmg hero panjat pokok ni..skrg xtaw la berani pnjt ke tak dah..hehe

keropok binbin tu mmg prince suke dulu..ehhe

ninie_azriena said...

ninie suka sgt2 makan jajan kat pic kedua tue..
perisa jagung :)

jom tgk ww ninie :)
http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4-couple-mug.html

nunama said...

ingat!!!!!!!
pergh sedapnye! hehe.

tetibe teringin nak beli. tapi, macam da lama tak nmpak jual kat kedai. huhe.

Hans said...

hahahaha
sedap2 nih
mana boleh lupa

Qaseh dalia adelia said...

rindu zaman kanak2 kan

ILA HonEyBuNNy said...

gambar pertama tu ila xmain...duyk lam rumah main masak2 ja..hwhw

kopok jagung dulu hari2 beli masa budak2...heheh

Dilla Ady said...

tgh berusaha pujuk acha makan jajan jagung tu..

tolong la makan makanan paling sedap mase ummi kecik2 dulu wahai achaaaaa...

hihihi...

Kazaztan Team said...

igt....sedap tuu

adol ihsan said...

SAlam..

Sekarang ini pun masih ada lagi orang jual jajan BinBin itu.. SEDAP,, :)

En iLham said...

sedapnya jajan jagung tu kan. dulu boleh beli sampai satu plasti besar bawak balik rumah. satu family suka makan. sekarang dah susah nak jumpe

Papa Mifz said...

tiba2 terkenang kwn2 zaman kanak2...ada yg ntah hilang kemana...ada yg dah meninggal...huhu sedih...

~cik tiram~ said...

penah sekali sanggup buke pose disebabkan jajan nih.. sedap sgt...heeeee

Shima Hishamuddin said...

Miss my childhood time. Sekrang mcm2 bnde nk kne fkir.

Dearie Pearls said...

kecik2 dulu memang suka memanjat mengalahkan lelaki pown ader. hihihi.. lama dah tak memanjat. mcm dah tak larat je.

*binbin itu pernah menjadi kegemaran saya. saya satu, awak satu. hehehe

Ali ridha said...

kisah masa kexil dulu..teringat pokok rambutan rumah nenek aku...kini dah tiada.sedih betul.

Siti Nurhayati Dollah said...

Yati suka jajan tu. sampai sekarang pun berebut dgn anak sedara hehe

merahitujambu said...

zaman kanak2 yg menyeronokkan..

akoo said...

mesti la egt..
huhu

the best moment in life~
<3

MizzDija said...

best2..weee~~

PenuliS said...

zaman yg tk kn berulang sekali lagi.

asliner said...

jajan perisa jagunglah..=)

pena said...

haha.. keropok tu ..ingat lagi.. tapi sekarang x tau la ada lagi ke tak org jual.. dah lama x jumpa..

Nur Areefah said...

rangup2 lembut je rasanya #nyum3

ainz said...

dulu suke gile makan cikedis..sampai luka langit2..huhu..sekarang nak beli pun malas..huuu

Tapak Kaki said...

jajan jagung binbin tu sampai sekarang aku masih beli.. sekali makan 3-4 bungkus.haha

aliesha kirana said...

wahh! keropok bin bin! AK ingt ada satu keropok durian tu, feveret AK zmn kecik2 dl..heeheh

sis shuhada said...

panjat pokok mangga, sekali dahan patah terus jatuh masuk dlm parit yang penuh dengan air hitam! huhuk.
tapi... hepinya time tu...

CT NoArIzAh ArIs said...

Cantik betul gambar yg atas sekali tu billa suka akk tgk :)

iPai said...

saya pernah teringat panjat pokok mangga .. uhuh .. skrang pokok tuh dah takde org panjat dah ..

zEri sAfEerA said...

wah. rindoooo la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...