Saturday, August 20, 2011

LAGU RAYA



Happy Saturday dear fwens..........lala

Raya dah nak dekat kan...? lagu-lagu raya pun dah banyak kali dimainkan di corong-corong radio...

I nak share lagu raya favorite I....kiranya sepanjang zaman la..dari dulu hingga kini tak pernah berubah.....

firstly........lagu dari Saloma - Selamat Hari Raya...



suka dengan intro lagu ni......hehehe...

ha..lagu yang ke dua pulak....



Suasana Hari Raya - Anuar & Elina

I lebih suka lagu-lagu lama..compare dengan lagu-lagu baru....takde feel sangat bila dengar lagu baru ni..huhu...

masa duduk di perantauan dulu.....I suka dengar lagu Sudirman - Balik Kampung..




gaya macam dok jauh sangat..padahal KL - Melaka je..huhu..wek

masih ingat lagi...kelas terakhir betul-betul habis 4 hari sebelum raya....habis je kelas..terus serbu Pudu Raya...pada zaman itu..Pudu masih buruk lagi..tak macam sekarang changgih..

dalam bas...pakcik bas tu buka lak lagu ni....layan habis..huhuhu..


eh....asik I jer yang bercerita...you all pula macam mana...apa lagu raya favorite you all....share meh....pang

p/s : lagu raya...lagu raya juga...tapi jangan lupa pada Ramadhan yang semakin hampir ke penghujungnya....10 malam terakhir ni....jangan kita sia-sia kan...SELAMAT BERPUASA !!

20 comments:

aliesha kirana said...

suka jugak lagu di atas! heeheh.. tmbh2 lagu Balik Kampung tu.. tak sah kalau xnyanyi lagu tu dlm kereta masa nak balik kg. hahaah..

kalau lagu baru2 ni.. lagu Dato' Siti best gak. kn2..heeeheh. pastu lg Lambaian Aidilfitr nyanyian Saleem n Jamal Abdillah..pergh syahdu! hehehe

mamawana said...

Kaset2 lagu2 raya yg lama2 semua dah rosak dan hilang. Baru baru ni mamawana beli jer cd lagu raya kat Avon...ihiiikkks

kinn said...

sy pun suka lagu2 tu jgk. :)
di sepuluh malam terakhir ni pulak keuzuran melanda. sangat tak best. huhuk
jom exchange banner! =)

PENCONTENG said...

tapi takbir raya paling syahdu kan :)

indah pada jiwa nurani.

ikatankasihku said...

suka lagu aisyah~kepulangan sayu jer dengarkan...

M Nasir-1 hari di hari raya

suka jugak amy mastura punyer lagu raya,
1 lagi senario punyer lagu raya,
lagi syok lagu jalil hamid..
"kalau sebut pasal raya bla bla bla..."


amboi byknya suka nih.....layannnnnnnnnn

::mak incik:: said...

suke lagu anuar n ellina 2... layan je...

Leeya Hezlin said...

leeya suka lagu hari raya bahagia by jay jay.. :)

sis shuhada said...

dulu kecik2 dh tau lagu raya.. bestnya mengimbau kenangan..

sizuka[Izzati] said...

sadis oh dgr lagu raya sekarang.

lilypelangi said...

lagu raya lama-lama lagi sedap didengar dari lagu raya baru kan..

asliner said...

semua layan..=)

tapi kita paling suka lagu raye 'pulanglah' dengan lagi yang ada artis nyanyi ramai2 tue..
macam nie lagunya:

"indah suasana dalam senyuman seluruh alam turut raihkan..
mengucapkan syukur pada Tuhan atas nikmat yang datang limpahan nya..ooo"

akak tahu tajuk lagu nie..penyanyi Rem ada skali..huhu

Farhana Jafri said...

yeah!! sume lgu fav! pling suka lagu anuar ngn elina tu.. hik3.. ada lagi stu lagu newboyz.. best gak.. hik3

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip tayar motorsikal pancit

yupppp takbir raya mmg sahdu mmg menikam kalbu..... aduhhhh macam nak balik kampung sekarang lahh

Prince Halilintar said...

semua lagu raya yg lame2 prince suke...

ahalah ingt zmn stdy dulu2..mase tu pun prince blik naik bus kat pudu raya bila time raya..terasa rindu je di kg bila dgr lagu raya..xsabar nk sampai kg..

senydream said...

sy suke senandung hari raya untukmu..:)

ILA HonEyBuNNy said...

semua lagu raya ila suka...sebab xsabar nak raya...hehe..

nabilah...kad raya dah sampai...thanks tau...;-)cantik kad tu...;)

zEri sAfEerA said...

itu lah. ape pon lagu lame lagi feel g2 :)
sy suke sepasang kurung biru. acey,,, lagu nk sdih2 je kan. huuu

ainz said...

kenapa ek lagu baru tak mcm lagu2 lame,ek??ade semangat raye kat dalam lagu2 baru..mungkin dah ketandusan idea..

nunama said...

waaaah!! feveret Balik Kampung! haha. sama la mcm akak. raya di perantauan. eceh! masa tu, bila dgr lagu ni, mesti rasa sayu je. konon mcm duk jauh sgtlah kan. keh3. padahal, dlm malaysia gak. :)

bighagenjo said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...