Wednesday, August 03, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥13


menu berbuka you all pulak macam mana....? wek

23 comments:

aliesha kirana said...

hahaha..adess..comel3! goreng pun sodap! hahaahah

ikatankasihku said...

hahaha, ada nampak kat fb..hehehe

Leeya Hezlin said...

hahaha..lucu-lucu..
mau makan jari..hieeeee

Hans said...

ayam bakar
:-)

d_tieah said...

Sweet lah adik nabilah.. Hari ni menu nasi lemak.. Yummyyyy.. Berbuka jam 6.43 petang..

Entry Terbaru : DNA Babi

CT NoArIzAh ArIs said...

Akak x nak mkn jari tapi nk mkn jejari ayam ke ikan ke tapi mlas nak ke giant tu..huhu!!

ana ayesha said...

hehehe cian adik nabilah, meh bukak posa sini boleh mkn roti john yg fofular di tmn warisan, putrajaya utk berbuka nanti ..... nak tak?

JunAina said...

jejari goreng tepung...best2...

kak aina tunjuk2 je kat bazar ramadhan...

PENCONTENG said...

nasi dgn telur goreng letak kicap pun sudah okey. alhamdulillah.

Dilla Ady said...

hahahah..nnti nk cari ah...

menu ditaja mil..jadi sile makan tanpa byk cekadak..hihihi

Tapak Kaki said...

aku makan je apa yang puan emak masak...

gadisBunga said...

jari percik? :p

Farhana Jafri said...

bab sakat adik nombor 1 akk ea.. hahaha.. bukak puasa t mcm biasa, mkn nasi lauk ayam dgn syur kubis.. hik3

ILA HonEyBuNNy said...

nyum3...

ila xtau lagi..tunggu abah beli juadah...hehe

selamat berbuka nabilah..;-)

Ann Huda (Ate) said...

Ate hari pertama Mee Gureng Buduh ( mcm jaman ate sekolah dulu, mee kantin, kosong jer tapi sedap, banyak kicap so kita org panggil mee bodoh).
Hari kedua Bee Hoon Goreng.
Hari ini kabarnya Mee Bandung (Insyallah). Belum ada menu nasi lagi waktu buka :).

IMANSHAH said...

makan nasik ayam..haha

pena said...

hehe.. comel je..

menu berbuka biasa2x je..

senydream said...

nsi goreng!...haha2..even dh terlambt untuk komen entry WW ni ttp nk komen gak,haha2!...

Prince Halilintar said...

menu prince semalam nasi ayam..tapi berbuka dimasjid lar..hehe

ainz said...

huhuhu...jari celup tepung,ye.. ;p smlm sy mkn nsi kerabu.. ;)

zEri sAfEerA said...

mak aih nabilah. dah 13. sy br je 1. hehe :D

Afzainizam said...

Karipap mesti ade menu wajib aku tauuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip periksa kerosakan san servis radiator

iPai said...

jari ? wah hanibal ke hape ni ? uhuhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...