Wednesday, August 10, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥15





yang mana satu pilihan kalbu...? pang

..SELAMAT BERBUKA PUASA..


p/s: jap2 lagi I singgah blog you all eh....agak sibuk.....take care dear fwens.......muah

36 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Macam-macam kaler ada klau ikut nafsu semua nak beli...sabarrr..sabarr !!!

Prince Halilintar said...

kalau boley semua sekali nak rase..hehe

aque said...

kalau mintak mcm ni

" abg.. sy nak yg ni sume kasi sesenduk... saye nak rase sume "

agak2 pelik x???

ninie_azriena said...

ninie pilih tembikai =)

jom kongsi ww =) http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-7-hey-cutie.html

d_tieah said...

Plastik rm2??? Cam sikit ja.. Kitorang pun rm2 tapi banyak..

*Suka air selasih, carrot n honeydew


Entry Terbaru : Isu Murtad dan Siapa Hajjah Sitt Al-Wuzara?

Maya Mayana said...

nk air katira satu..salam kenal :D

Judiene said...

Air kelapa muda ada??
:)

Leeya Hezlin said...

nah,macam2 warna air ada..
so colorful..hehe

ana ayesha said...

ramadhan kali ni ana belum lagi minum ais waktu berbuka ..... tapi air yg warna ijau kekuningan tu mengancamlah air apa yer?

ikatankasihku said...

macam2 colour ada...

Ati Masrif said...

hari tu try air jambu
sedap pulak...

♥yaya budak suka embun♥ said...

nk honey dew :D

aliesha kirana said...

tgk air ni semua, semuaaaa rasa teringin. hahaha..

ILA HonEyBuNNy said...

nak air ijau tu...

dahaganya...hehe

selamat berbuka puasa nabilah...

ainz said...

air tebu,la dear...

terpengaruh ngan entri AK..huhu..

L said...

ibadah sunat vs menda haram
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

Hans said...

banyak betul pilihan

redza said...

cendol satuuuuuu!!!!!

zEri sAfEerA said...

fuyoh. banyak betol. glurp!

nunama said...

nak air warna hijau tu.

honeydew sedap!!!! :)

Siti Nurhayati Dollah said...

Nak air tembikai.. nyum nyumm

L said...

ibadah sunat vs menda haram
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

pena said...

kalau tengok air dekat bazar, mesti leka.. macam2x jenis ada..

Umie Artoqiemie said...

yang mane kau pilih? yg pink erk?

PENCONTENG said...

air masak satuuuuuuuuuu.

bighagenjo said...

uiyoooo, teliur der. tak sesak pulak bazar ang.

Dilla Ady said...

erk..tetibe teringin nk air tembikai..beznye air2 nih..pekat2 sumenye..

lieya orange M.I. said...

soya tetap di hati.. :)

merahitujambu said...

sejak sakit saya x minum ais dh

Papa Mifz said...

setuju...kalo leh semua nak bedal...yg x sedap pun jadi sedap...hehe

Qaseh dalia adelia said...

hahaks nak laici kang !

syahira ariff said...

air perisa durian ada tak?

Amni said...

serius ni mesti sibuk giler ni... hari khamis tak update entri pun kan? hehe...

asliner said...

tak pilih air tue..
nak pilih air tauhu panas boleh tak..hehe

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip Pemeriksaan servis kereta

UIHHHH AKU PUN NIAGA AIR BALANG BAZAR RAMADAN.... CUMA AGAK SIBUKKKK NAK KELOLAKAN.... ALHAMDULILLAH REZEKI RAMADAN

YOUsoF said...

Yang bertudung putih adalah pilihan kalbu... muktamad. ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...