Wednesday, August 17, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥16







p/s : memandangkan Melaka dah ambil cuti untuk Awal Ramadhan, maka pada hari ini kami bekerja seperti biasa...kepada yang bercuti..selamat bercuti..

17 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Akk tak cuti tapi bekerja jadi selamat bekerjalah utk kita berdua ni yea..:)

En iLham said...

salam nuzul quran jugak ye kak. memandangkan saya berada di selangor maka saya bercuti..hehe

ikatankasihku said...

ha ah, melaka tak cuti.....

kejap jer dah 17 ramadhan..cepatnya masa berlalu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

samalah johor pon x cuti harini..

gadisBunga said...

saya keje. :D

bighagenjo said...

:) dok rumah saja (penganggur)

Umie Artoqiemie said...

negeri mana yang cuti erk??.

JunAina said...

kak aina pun kerja...anak2 lepak habis kat rumah. mak kerja KL terpaksalah jugak merajinkan diri...

Noorul Amera Adnan said...

salam nuzul al-Quran :) jemput singgah tgk #ww saya : #wordless wednesday #10

merahitujambu said...

SALAM BUZUL QURAN....ALHAMDULILAH NAK MASUK HARI KE 17 KITA BERPUASAKAN..

e k i n said...

Salam nuzul Al-Quran jugee :) bestnya org selangor cuti.

Wordless Wednesday #5

Hans said...

sentiasalah baca Al-Quran

ana ayesha said...

ana cuti sbb di selangor wp tpt kerja baru terletak di putrajaya tapi tak diiktiraf sbg putrajaya, hny bersempadan dgn putrajaya

nunama said...

aah! johor pun sama. Kerja macam biasa sebab da amek awal Ramadhan haritu. :)

asliner said...

baca al-quran tiap-tiap hari dapat menenangkan hati..
dengan syarat kite menghayati tafsirnya..=)

salam nuzul al-quran

p/s: akak, ada salah ejaan. sepatutnya nabi muhammad S.A.W. tapi kat gambar tue S.W.A

aliesha kirana said...

AK bercuti heeh.. salam nuzul Al Quran!

ainz said...

salam nuzul Quran, nabilah... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...