Wednesday, August 17, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥17






anak boss..........emo20


hmmm....cantik juga yer..kalau pakai dengan baju raya...huhuhu...
haih....sabor jer la.....emo20


p/s : haip...!!! jangan kata ni I punya kerja sudah la yer......bukan I tau....nak guna paper clip tadi..buka2...jadi macam ni....and...ini bukan kejadian pertama....huhu...

23 comments:

ikatankasihku said...

hahahaha, kreatif sungguh anak dia....
dia suruh nabilah pakai, raya ni tak yah beli brg kemas dah..keh keh keh

IMANSHAH said...

wah kreatip

Princess Feyqa said...

wah kreatiff nye hehehe

http://princessfeyqa.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-7.html

Farhana Jafri said...

hahahaha save budget tuk rye ni ;P

L said...

kekreativitianmu terserlah.. hahha

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Hans said...

hahha
kreatif

Leeya Hezlin said...

budak2 memang kreatif..
kadang2 kita pun tak terfikir dia boleh buat.. :)

ana ayesha said...

teringat sorang kwn tu dia jadikan paper clips ni sbg tasbih ....

emy zulaiha said...

wahhh kreatippnye.hehe =)

ILA HonEyBuNNy said...

anak bos punya kerja neh...hehe

kretip sungguh la...rajin dia wat kan..ehhe

nabilah...salan nuzul Quran....

diba said...

aha..bgus2;)

Papa Mifz said...

mesti dia buhsan dah xtau nak buat apo la tu...

miss inna said...

kreatif sungguh! ^^

Bigdaddyz said...

ini kretip nak kena lempang ...haha

sizuka[Izzati] said...

kreatipnya.haha.

nunama said...

haaaaa! secret admirer kot. ehem! hehehe. :)

kreatif2. haha. kang kalau pakai masa raya, org sume pandang 2 3 kali. keh3. ;p

Umie Artoqiemie said...

creatif lah anak boss =D

Miss Tira said...

Okey, ini sangat kreatif.. Hehehehe.

beautiful_rose said...

boleh buat rantai tuh

aliesha kirana said...

hahaah..xde keje la die tu gamaknye.. eh terperasankan wallpaper desktop nabilah. gmbo demok maru..heheeh

YanaMIB said...

haha bos bwk ank dia dtg opis ke? ke mmg nabilah punya keje..saja la tu xnk ngaku..lalala~ =P

YOUsoF said...

Hehehe pandai².. ;D





Teringat masa sekolah endah dulu dapat hadiah alat tulis siap ada klip warna-warni.. tapi tak jaga betul, habis macam tu je..

ainz said...

hehehe...nabilah2...wallpaper kat desktop tu maru,ye...comel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...