Thursday, September 29, 2011

MISSING PAIR - REPOST




apa susah...buang je selipar tu...beli yang baru..yer tak...??emo21

tapi...kalau separuh dari hati kita dah hilang.....
boleh ke buang dan beli yang baru...??

p/s : actually kan....entri ni terdelete semalam...malas nak up balik...so I publish la semula hari ni...huhu...

kenapa eh..otak dah bagi singnal jangan...tapi jari jemari ni buat juga...seoalah-olah kita tak dapat kawal...bermasalah ke I ni...? huhu...emo20

15 comments:

YanaMIB said...

aik boleh lak terdelete..haha

ikatankasihku said...

sape lah yang cilok tu..huhuhu

d_tieah said...

Erk.. Takde masalah pun.. Jatuh cinta ke Nabilah???? Hehehe..

Prince Halilintar said...

mgkn yg baru lagi sesuai dgn nabilah kot..tak try tak tahu kan..

dhiera said...

pernah jadi macam tu.. otak kata jangan jangan. hati nak buat plak~ err

Cik SHiNJU said...

Hati x boleh ilang punye...
Rasa dr hati tu yg kdg2 ilang..huhu

ainz said...

tak pasti apa problem nabilah sebenarnya...ape pun problem awak, awak sabar tau..kuatkan semangat..kan kami ade ni... :)

Ati Masrif said...

banyak maksud yang tersirat tu kan :)

Amni said...

=) kalau amni macam gitu, sebab amni kurang fokus, banyak benda kat kepala tapi ami sendiri tak pasti apa bendanya...

Papa Mifz said...

hati x boleh dijual n dibeli...

YOUsoF said...

Masalah lebih elok dikongsi kalau takut tak larat nak tanggung seorang diri..


Tabahkan hati. ;)

MiMiEy :) said...

siapa yg amik separuh hati tu ? hehehe

ILA HonEyBuNNy said...

ya nabilah..

kalu ila susah jugak nak buang n beli selipar lain...

macam tu jugak dgn hati kita...;)

chunna said...

comel2..!

aliesha kirana said...

hilang ke mana lak nabilah? huhhu. aah smlm tgk link ni. nk klik tgk2 post tu dh xwujud. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...