Wednesday, September 14, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥23







p/s : time ni I ada di Muar...ziarah Mr Boss & family...you guys..take care yupp....

16 comments:

ainz said...

owh..nabilah pegi ziarah family boss..take care...

aliesha kirana said...

aah! ramai yg xde kesedaran sivik. AK kalau xjumpe tong sampah, rela simpan dlm beg dl smpah tu, dr buang merata..

take care nabilah! smoga semuanya selamat dan disempurnakan dengan baik. amin...

ainz said...

owh..lupa nak komen pasal sampah tu..huu...bende camni tak berlaku di negara maju..sebab dah ade kesedaran..camne nak maju kalau sampah sendiri pun tak bleh nak letak di tempat sepatutnya? aih..

PS: maru tetap comey.. ;)

Prince Halilintar said...

jagalah kebersihan negara kite =)

Dilla Ady said...

ai nk culek maru tu..buleh?

maru pun membuangkan dirinye di dalam tong sampah tau..takde duk sepah2...

En iLham said...

semoga yang membuang sampah merata tu diberi hidayah oleh Allah Taala.

d_tieah said...

Sedap je tinggalkan bekas makanan kan??? Camne kita makan, gitulah kita buang.. Adoiiiiiii..

gadisbunga said...

otak di lutut. geram kan?

nelly said...

sampah merata2 ~~

ILA HonEyBuNNy said...

sapa buang sampah merata2 neh...

nak kena la...heheh

bighagenjo said...

:)

LiFe KaMi said...

itulah masyarakat kita..
bukan susah pun buang sampah dalam tong sampah..
nak buat shortcut je..
tapi selalunya kat umah pndai plak buang sampah..

dhiera said...

sape lah yg suka buang sampah merata macam tu.

YOUsoF said...

Indahnya perangai manusia...

Tapak Kaki said...

malu pulak aku tengok..

Afzainizam said...

tak ada kesedaran langsung sakitttt mata tengok bersepahhhh .... tak tau hargai kebersihan langsung

-----------------------------------
Salam Hari Malaysia Pada Semua
-----------------------------------

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
tip membeli motorsikal second hand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...