Saturday, October 01, 2011

REMEMBER YOU




Siapa dengar Hot.FM semalam....? Siti Nurhaliza masuk konti tuk promosikan album terbaru dia...

Salah satu lagu terbaru Siti...telah buatkan I jatuh hati...

try la dengar dulu....

Remember You - Siti Nurhaliza ft. Sean Kingston



I won't forget I'll always remember you
Like the sun will rise as the seasons change
I will walk through life til the very end,

No I won't regret
I'll always remember you
If you find someone that can love you right
I won't stand in your way
I won't even fight,
No
I won't forget I'll always remember you....

dah dengar...? apa pendapat kamu...best tak....?pang



sedikit pesanan dari penaja......


Have a great weekend dear fwens...!!!!muah

15 comments:

Umie Artoqiemie said...

suara ct memang sodapp tpi tak minat ct keh3..

aliesha kirana said...

aah dgr smlm! heeheh.. sedap2! cuma sebutan dia je dgr melayu sgt. hihi. apapun hrp lagu2 dia akan meletup kt pasaran antarabngsa. heehe

Cahaya Qaseh said...

lg suke lagu falling in love..best arrangement lgu dia..

sizuka[Izzati] said...

best!

Cik Ina Do Do Cheng said...

baguslah ct buat album inggeris, tak lama lagi bolehlah melebarkan sayap ke luar negara. akak belum pernah dengar dia nyanyi lagu inggeris lagi.

asliner said...

baru dengar..
tapi oklah..n best..
melody sangat sempoi..
sebab orang kite yang menyanyi kan..
boleh dengarlah sebutan liriknya..

ikatankasihku said...

ni album inggeris dia yg pertama kan..

Afzainizam said...

eemmmm dia buat album english kerrr.... ada peningkatan lah dia ni.... yang pentingnya ramai yang minat lagu dia


Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
stesen minyak dan petrol pilihan anda

Papa Mifz said...

bila dh dgr lamo ok la...leh masuk la telinga nih....

IMANSHAH said...

percubaan baik

ILA HonEyBuNNy said...

ila tak dgr lagi nabilah...nak kena dengar neh..heheh

happy weeknd jugak tok nabilah..;)

Judiene said...

Lagu ni pun berjaya buat I jatuh hati jugak.
Congrats la Dato' Siti maju lagi setapak.

:)

PENCONTENG said...

terus bukak youtube search lagu ini. thanks info nabilah :)

MiMiEy :) said...

mimi baru dgr lagu ni hari ni .
best jugak.
first time dgr ct nyanyi lagu bi

ainz said...

setuju ngn AK..sebutan english dato Siti memang kemelayuan sikit..tapi..ok, what...kita kan orang melayu..buat ape nak terikut2 dengan slang UK o US..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...