Saturday, November 05, 2011

APA KATA HATI AKAN DI TUTUP



yupp......APA KATA HATI akan ditutup...


tapi kenapa....???



I nak renovate APA KATA HATI
sempena anniversary yang ke tiga ni....rumah harusla cat baru...

APA KATA HATI akan menyambut Anniversary yang ke 3 pada

6 November 2011

sama tarikhnya dengan

Hari Raya Qurban

Blog akan di tutup malam ini...dan akan dibuka semula pada

8 November 2011

You all jangan rindu-rinduan la eh.....nanti kita jumpa lagi dengan wajah baru.....

Insya'Allah......

Wish Me Luck..!!! muah

15 comments:

fathiahRAIHANA said...

Ohhh ditutp sekejap ye ? tkejut anan bc tajuk tu ingt ttup lama , hihi.
ok akakk! tak sbar tgok rupa bru AKH ni ^^ Slmt Hari Rya!

En iLham said...

saya pun terkejut gak bace post ni..huhu
ok kak, tak sabar nak tgk wajah baru

http://kauilhamkuduapoinkosong.blogspot.com/

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ingt td tutup buat selamanya..berdebar akak!


selamat hari raya aidiladha nabilah..


projek masak apa minggu nih?

ikatankasihku said...

emmm, mesti cantik kan....

aliesha kirana said...

wah! xsabar tgk Apa kata Hati yg baru! hihihihhi. all da best nabilah! salam aidiladha!

Amni said...

setiap kali anniversary nabilah renovate.. Tp taun ni tak de pilihan utk kami yer.. Hehe..

♛ NazirahMoktar ♛ said...

wahhh..tak sabar2 la :)

MiMiEy :) said...

terkejut mimi, mimi ingat nak tutup selama-lamanya.

wah, x sabar nak tgok wajah baru blog APA KATA HATI

CT NoArIzAh ArIs said...

KU TUNGGU WAJAH BARU MU NANTI
..HEHE..

YanaMIB said...

Slmt me renovate rmh! Hihi and slmt hari raya...xsbr nk tgk wajah rmh baru nabilah nnt (^^,)

Judiene said...

Can't wait to see the transformation!
Sure gempak lah!
Rumah kita dah berwajah baru dah.
Heee.

:P

sizuka[Izzati] said...

suspen je :P

ana ayesha said...

suspen jer baca tajuk tu .... lps ni pastinya meletup2

ainz said...

selamat hari raya aidiladha.. :)

Afzainizam said...

kita menunggu penuh debaran lahhhh.... apa agaknya kejutan yang diberikan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy tinted film headlamp rr taillamp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...