Monday, November 21, 2011

GOOD LUCK HARIMAU MALAYA !!



Malam ni...jam 8 malam akan berlangsung perlawanan bola sepak akhir Sukan Sea yang ke 26..

tepat jangkaan I....yang Malaysia akan bertemu sekali lagi dengan Indonesia...

photo credit

Semoga memperolehi kejayaaan...All the best untuk Harimau Malaya....!!

photo credit

kesian team Malaysia kita kan...? hmmmm.....

adat la pertandingan..ada menang..ada kalah...tapi kenapa harus macam ni....ish..

moga apa yang berlaku ni...buatkan Harimau Malaya bertambah bersemangat untuk mengharumkan nama negara..!!

meh...tengok video ni jap.....meremang bulu roma tau...huhu...



All the best..!!!

16 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
HARAP MALAYSIA MENANG. JUGA MENGHARAPKAN PERLAWANAN BERJALAN TANPA KECOH2.

ikatankasihku said...

Harap segala di permudahkan...seluruh rakyat malaysia mengharapkan kemenangan itu

Papa Mifz said...

insyallah Malaysia akan monang..!!

Ati Masrif said...

semoga berjaya harimau muda!!

YanaMIB said...

doa kami iringi perjuangan team harimau malaya! auummm~! ^__^

gadisBunga said...

blog dah berubah wajah. purple is nice!!! :D

JunAina said...

cayokkk...cayokkk...

malam ni dah booking TV besar, sapa nak tengok selain bola sila2 masuk tengok TV dlm bilik...hehehe...

beautiful_rose said...

good luck malaysia!

Leeya Hezlin said...

semoga MALAYSIA menang malam ni..
gud luck.. :)

PinQib said...

heee.. good luck mesiaaaaa =))))

aliesha kirana said...

^____________________^ baru smpt komen. hehe

CT NoArIzAh ArIs said...

Harimau muda kita memang gah hancus si garuda di bahamnyaaa..hihi... akk tak tgk sampai habis dah bermimpi dah sampai indon... video tu x pat tgklah kat opis ni nk tgk kat umah lappy lak sakit..huhuhu...

ainz said...

alhamdulillah...rezeki kita.. :)

Tapak Kaki said...

nice video.. sukan tu sendiri sepatutnya jadi medium untuk mengeratkan persahabatan.. tak gitu..

Budak Mall said...

The worst Sea Games ever in history.. Macam dekat Israel -.-

Afzainizam said...

Yuppppp banyak halangan ditempuhi.... banyak onak dan ranjau di lalui

moga kita akan terus mara dan berjaya

kita sama-sama doakan terbaik buat Malaysia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
teknik penyaduran chrome electro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...