Friday, November 11, 2011

LAMBAIAN KAABAH 1432H



Jom cuci mata tengok umat Islam mengerjakan Ibadah Haji untuk tahun ini....


ketika gambar ini di ambil...umat Islam sedang mengelilingi Kaabah















Jemaah pergi melontar


Kemah di Mina


Bercukur






hmm...

seronok la tengok gambar-gambar ni...dengar my mom bercerita pengalaman dia dulu pun seronok juga....

moga Allah berikan kesempatan untuk sampai di sini satu hari nanti.... pang



24 comments:

Kakzakie said...

Pergi masa muda dik. Masa kita sihat. Ibadah haji menuntut kekuatan mental dan fizikal.

Gambar-gambar menggamit kerinduan kakak utk ke sana lagi dan lagi...

nurkaloi said...

insyllah 1 hari nanti ade rzki utk pergi kann

redza said...

insyaAllah semoga dpt kesana satu hari nanti

Kella said...

moga sempat untuk kesana juga... teringin nak kesana juga...

YanaMIB said...

mmg teringin jugak nk smpi ke sana..harap ada rezeki kita nnt..amin~ =)

ILA HonEyBuNNy said...

Sejook hati tgk...

insyaAllah...sama2 la kita berdoa ya nabilah....akan ada masa kita jugak ke rumah Allah...

Rinna said...

Insyallah akak doakan kita sama akan sampai ke sana.. yang penting niat mesti ada.. :)

munna said...

harap 2 kak munna dpt ke sana nanti

lizz said...

semoga akan sampai kesana insyaallah...

*Miss Syahnia* said...

tgk gmbr pun tenang je hati..
lum lg kalo sampai ke sana kan..


p/s; hai kamu..lama tak dtg ke sini
miss u ;))

fathiahRAIHANA said...

tgok gmbar aje pun dah seronok :)
tringin nak pi .. dgar kawan2 yg sebaya ada yg dah pegi, sngguh la jelez sgt -.-
moga kita pn brpeluang ke sana nt .

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

insya-allah kita akan dpt ke sana kan..

Papa Mifz said...

teringin nak ke sano...harap impian dimakbulkan..amin...

aliesha kirana said...

tgk gmbo ni, teringin sgt laa pulak nabilah. haish, bilalah boleh pergi eh. moga2 Allah bg kesempatan pada kita. amin...

Ati Masrif said...

semoga kak ati dapat pergi ke sana
semasa kederat masih ada lagi


p/s: kak ati dah booking mahkota
hotel
kalau hoyel kat tepi pantai pula
mana yg best dan murah sikit :)

EN ILHAM said...

memang seronok sangat berada kat cni kak. rase mcm xnak balik pun.huhu. insyaallah memang dah pasang niat selalu nak ke sane. duit cukup je boleh pg Insyaallah

MiMiEy :) said...

parents mimi pg tahun lepas.
memang seronok sangat dgr mama dgn ayah cerita pgalaman kt sana.
nak kumpul duit dri sekarang sebab pg wktu muda lg best.

PENCONTENG said...

moga Allah berikan kita kemampuan untuk sampai ke sana.

amin ya Rabbal Alamin :)

Siti Nurhayati Dollah said...

Semoga dipermudahkanlah jalan kita ke sana. InsyaAllah.

Budak Mall said...

Sudah berniat pun dah dapat pahala.. Indahnya Islam :)

dhiera said...

teringin nak pergi~

Afzainizam said...

Insya Allah semua orang ada berhajat nak kesana... semoga kita diberi kelapangan dan cukup sihat sebelum tua menjadi tetamu Allah.. Insya Allah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy hydro fuel system kereta

ainz said...

teringin sangat nak mengerjakan haji..tapi belum ada kemampuan..insyaAllah satu hari nanti..

PS: member sy cakap, boleh guna KWSP untuk pendaftaran haji..hurmm

Tapak Kaki said...

insyaAllah suatu hari nanti kita akan dijemput untuk menjadi tetamu Allah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...