Wednesday, November 09, 2011

WORDLESS WEDNESDAY - ♥32



hehehehe.... wek

banyak tak dapat daging qurban tahun ni..?


28 comments:

YanaMIB said...

kita mkn daging qurban yg org len mskkan..yg mentah mmg xde bwk blk pn..hihi =)

CT NoArIzAh ArIs said...

Hari ni igt nak masak lomak cili api daging lembu korban yg dapat tu... hr isnin tu dah makan kari dgg kambing korban... nabila mkn ke kambing?

JunAina said...

daging korban masih berbaki dalam peti ais. hari pertama terima buat goreng asam je....terbaekkk...

Prince Halilintar said...

prince dapat sikit je...jadilah..ley wat makan2 jgk kan...

cute budak2 tu pki costum lembu tu..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

comeynya anak lembu di atas tu ~tee hee

ana ayesha said...

adalah dpt sikit, daging + tulang dah mask pun .... alhamdulillah, daging ni tak blh mkn byk sbb suka lekat celah gigi hehehe

Kakzakie said...

Daging, perut tulang, ekor semua kakak dapat dik. Dah banyak juga agihkan sebab tahu banyak teramat sangat....

aliesha kirana said...

dapat satu plastik heeh. tp hati die pn dpt. cuma blom smpt masak lg. aritu kt kmpung, smpt wat sup tulang jek. hahaa.. comel laa gmbo baby tu. hihihhi

Rinna said...

Tahun ini tak gi ambik pun.. so tak de laa.. :)

zakeri said...

masa dia agihkan, aku tertidur kat rumah.... adehhhh

ILA HonEyBuNNy said...

ila xmakan daging...dekat umah pun tak dapat daging sbb abah ja y makan daging..ehheh

Umie Artoqiemie said...

moo moo.. template baru ohsem.

oya said...

eh ade bruno mars melekat kt blog nih..

jedi said...

xbanyak....

fathiahRAIHANA said...

tok dpat byk la
dia msak smpai tak larat mkn dah hee ^^

EN ILHAM said...

hehe
juadah paling sedap ketika semua lembu selamat dikorbankan. hehe

MiMiEy :) said...

makan mmg banyak tp masak sendiri x ler. hahaha

Azza Firza said...

singgah sini :D

redza said...

tahun lepas lg banyak...

Siti Nurhayati Dollah said...

Memori indah raya korban tahun ni, sebab satu keluarga besar dapat berkumpul ;)

*daging banyak, peti ais rosak ^_^

Daddylicious said...

Sup baby tu ker...ish2...kesiannya...hehe

Budak Mall said...

Daging korban tak sempat nak merasa. Sebab kena pergi kerja time raya korban. Apa boleh buat.

Afzainizam said...

uihhhhh mmg buat sop ajerrr ... cecah roti prancis pepagiii lagiii.... tapi taun ni banyak dapt tulang ajerrr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy tinted film headlamp rr taillamp

nurkaloi said...

hahaha comel !

Tapak Kaki said...

daging memang banyak.. tapi aku tak makan pun.. malas nak kunyah.. nanti sakit gigi.haha

ame elms ! said...

HAHAHA . those kids , comelll ! :D

ainz said...

ahaha..comel sangat!

Lia Irdelia said...

alahai..
comel sangat tu...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...