Saturday, December 03, 2011

SELAMAT



Apa pula yang Selamat ni kan...?

Takde apa pun..I cuma nak ucapkan....

Selamat Hari Lahir buat......


photo credit
JOHAN ASARI
birthday dia hari ni... moga terus success la dalam bidang yang diceburi yupp....

and....I juga nak ucapkan

Selamat Pengantin Baru.....
buat kawan I

photo credit

FARHANA BIRAN & SUAMI

yang akan bernikah pagi ini....


diucapkan semoga berkekalan la hingga ke akhir hayat......

suami kawan I ni pilihan keluarga....hmm....dah jadi trend ke orang zaman sekarang..berkahwin ikut pilihan keluarga...? ramai gak kawan-kawan I yang berkahwin ikut pilihan keluarga...


p/s: maaf yer kawan-kawan...lately ni I jarang jenguk-jenguk blog you all....faham-faham je la..agak busy....dah free nanti...I jenguk tanya kabar macam biasa eh....terima kasih pada yang masih sudi ke sini...

12 comments:

aliesha kirana said...

ehemm..mnt sungguh kt johan ashaari skrg ni eh. hehe. smpai bday dia pn tau. hohohohh.. slmt hari lahir johan! n slmt pengantin baru wat kwn nabilah! hehe.

AK nk jugak pilihan keluarga, tapi mak AK malas nak carikan. hahahaahah! cmne tu?

nabilah_2908 said...

@AK

hehe....tkpe la AK..sama2 lah usaha mencari jodoh tu kan..? :)

EN ILHAM said...

wah
birthday johan ni awal sehari dari birthday saya..hehe

JOM SINGGAH BLOG BARU :

KAU ILHAMKU 2.0

redza said...

johan ashaari ni sape? xkenal pulak

nabilah_2908 said...

@EN ILHAM

wah..esok bdy Syamil eh...Happy Birthday..!! :)

@MR RED

Sungguh ke tak kenal..? kan dia ada berlakon dlm cerita Cinta Elysa..? huhu..

Tapak Kaki said...

selamat selama-lamanya!

Siti Nurhayati Dollah said...

Dulu mintak nak pilihan keluarga jugak, tapi dah terpilih dulu. Apa pun tak apa, asalkan keluarga restu.

Papa Mifz said...

trend zaman skrg...ni bukan trend zaman dulu kala ke..huhu

wak gelas said...

wak pon birthday arini jugakkk... eeeeE wak dh datang niiii nk komen komennnnn..........

Juliet_iRa~" said...

wahh mungkin kot..

kalo xda pilihan hati lagi mungkin blh pertimbangkan pilihan keluarga..:)

ikatankasihku said...

MAKIN GLAMOR ABG BOTAK TU :)

Afzainizam said...

wooooo dia dah makin glamor beb.... ramai yang suka lakonannya...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...