Wednesday, January 18, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥42





ok..ok....I ngaku.....

memang suka ruler macam ni....lagi banyak bentuk..lagi best..!!

you all pula macam mana..?

17 comments:

Rinna said...

Yer! suka... mana tau nie.. hehehe..Akak pun belikan utk anak gak masa beli barang2 peralatan sekolah.. :)

YanaMIB said...

masa skolah dulu suka la..tp skrg xsuka la..serius..sbb mmg xguna ruler pn skrg..haha~ =P

dhiera said...

masa sekolah rendah, sibuk suh ayah beli kan pembaris macam ni. nanti merungut sebab tak boleh masuk dalam pencil box. hohoho

aliesha kirana said...

hahaah.. ade2. sllu guna ble buat folio, nak tulisan cantik2 kemas2 kan. heheheee

ciEk NiENa said...

yea, sya ada judak masa skolah rendah dulu. kira hebat la ada pembaris camni dulu3.. hehe

Papa Mifz said...

dah berabad papa mifz tak tgk ruler nih...hehe

MiMiEy :) said...

mimi pon ada pembaris ni. besar punya. bukan guna pon. saje suka tengok corak2 nye. hhahaha

KAMIHIDUP said...

ini ruller zaman tadika dulu ni, hee. :)

Leeya Hezlin said...

dulu suka juga..sebab ada macam-macam bentuk boleh ikut..
sekarang guna ruler biasa ja.. :):)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dh x guna ruler lagilah hihi..


cuma terasa nk beli rotan jer skang haha

PinQib said...

kahkah... arrrr.. nape rahsia kite pecahhhhhhh niiiii! nabilah, awak selongkar beg sekolah kitewww eh??

oya said...

haha..ruler besi..;)

ainz said...

dari sy studi, sy suke pembaris yang separuh grey sparuh transperen tu..sangat best pkai..huuu

pembaris camni, time skolah rendah dlu ade byk gak..macam2 bentuk..suke main kale2.. :D

asliner said...

dulu2 masa sekolah lah..
sekarang tak de pulak minat bende nie..hehe

beautiful_rose said...

samalah suka juga.ada simpan banyak jenis dan betuk.

Afzainizam said...

aku ngaku aku tak pernah terfikir beli pembaris... sebab aku kalau nak garis aku guna name tag ajeee...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
prosedur motorsikal naik flight

Juliet_iRa~" said...

sukaa jugaa..ngeee ;p

sng nak lukis, ikut bentuk huruf semua..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...