Wednesday, January 25, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥43



Cuti kali ni......makan...makan...makan..makan lagi...huhu....

photo credit

photo credit
perut rasa macam nak melutup...

photo credit
eerrr...kalau naik kat mesin penimbang.....jadi macam ni tak..?emo21


p/s : I dah start kerja hari ni...you all pulak macam mana...? jeles le....orang-orang kat rumah tu masih bercuti...I je yang keje...huhu...apa pun...selamat kembali bertugas..budak-budak sekolah masih bercuti..kan..?

22 comments:

zamraatul (dd) said...

Terbaik ...... sebab akak kena kerja adik cuti blik ....:) :P

ainz said...

saya pun dah start keje harini..tapi tak boleh buat keje jugak sebab yang lain masih bercuti..

cuti tahun baru cina, macam biasa...abiskan masa dok umah dengan makan limau..ahaha..entah brp biji sy telan pun sy tatau la.. ;p

dhiera said...

eh, sekolah adik saya dah start belajar. saya pun kerja arini. wuwuwu

nabilah, saya tag kamu~ http://dhieranottie.blogspot.com/2012/01/keranamu-alan.html

Cik Ecah said...

hahah
takut naik penimbang jadi rope itu....;p waaaaaaa

kte pun dah start koje ari ni....huhuh

malas sbb ramai masih bercuti...
tp best sebab amannn heheh

fathiahRAIHANA said...

kami budak budak skola masih bercuti, hihi.


err dan masih dok melantak makan spnjg cuti ni.

Kakzakie said...

Kakak pun mula kerja hari ini. Anak-anak masih bercuti lagi sampai Ahad. Jalan pun tak jem bagus kalau selalu macam ini....

YanaMIB said...

sgt jeles tgk ramai yg cuti hr ni..iskisk nk blk rmh aa..xmo keje =P

aliesha kirana said...

jeless btol tgk adik2 dok golek atas katil lagi masa nk pergi kerja td. huuu.. T_T

cuti dok mengemas rumah ajelah kejenye. xabis2 hehe

iizla said...

saya pon dah keje harini..meeting banyak sbb kene gantikan member yg still cuti...huhuhu!!!

Papa Mifz said...

berat badan papa mifz pun makin naik..huhu

pipoq said...

masih bercuti lagi..hehehe..

Rinna said...

Akak pun kerja hari nie.. sebab bulan 3 nak cuti lama..Cuti pun tak de kemana2

MiMiEy :) said...

sama lah akk. mimi ni lg ler dok rumah makan tidor makan tidor je. risau brt bdn makin naik. arghh.

munna said...

kak munna pun mula kerja hari ni.... cuti cny tu banyak gi kendurilah nabila rasanya mmg naik timbang berat badan ni

afzainizam said...

yelahhh malasss nak naik kerja ni... rasa best lepak kat umahh ajerrr...

makkk aiiii dengan rakus membedal peha ayammm

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
demam hyperthermia hypothermia

Leeya Hezlin said...

selamat menjalankan tugas nabilah..
ceria2 selalu.. :):)

redza said...

dah kejelah hri ni huhu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

huhu..akak surirumah dok rumah tp keje jugakkk..lglah cuti sekolah wahh berantakan rumahh

Kazen said...

sy ade kelas je...cuti 5 hari xblik kg pun stay hostel jer....smpai boring giler lap2 kete je...haha

Recently Posted | Wordless Wednesday 26 | Retire and Resign

chunna said...

haha.. klakarnya sampai rosak penimbang tu... xde la kot sampai mcm tu sekali..LOL

KAMIHIDUP said...

samalah, makan makan makan.

Juliet_iRa~" said...

ira cuti lagi..ngee

slmt bekerja!;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...