Friday, February 03, 2012

APA TU ??



Hari yang best telah tiba lagi..... Hari Jumaat........

hari ni...I tak nak cerita panjang....more...kerja-kerja baru sedang menanti tuk di siapkan....hope sempat siap sebelum pukul 12 ni...

so...untuk pengisian hari ini.... I nak you all teka...

Apa tu....??




you all rasa....apa yang ada dalam tin ni eh...?

24 comments:

ana ayesha said...

hahaha hari jumaat mmg best sbb esok sabtu ~ cuti, lusa, ahad mmg pun cuti, tulat hari isnin cuti lagik, tonggeng hari selasa jugak cuti yebedabeduuuuuuuu

ana teka dlm tin tu biskut betul tak?

Kakzakie said...

Kalau kakak teka betul kakak nak juga - COKLAT betul tak?

aliesha kirana said...

nampak mcm buku. aaa xleh teka. ngee. kalau teka kucing boleh? haaha. eh buku ke kucing ni? dua2 laa.

ainz said...

kasut! ahahaha..

Dilla Ady said...

tetiba mcm nk menyelit...buku yang macam da terbakar?

ke kek hangus? eh?

konpius2!

redza said...

hentam sajalah...roti hahha

HeNRieTTa JoSe said...

wah...apa yea....seatutnya roti lew...tin rotikan...

Kakzakie said...

Aha... kakak datang lagi. Baru ternampak pelekat merah Assorted Biscuit kat tepi penutup. Mestilah biskut kan...

Masih tak puas hati selagi tak tahu dik hihi...

Papa Mifz said...

hmmm...kopok leko?

munna said...

kak munna rasa biskut ....

Munnafendy said...

tin biskut yg pastinya isi dalam bukan biskut..hihi

MiMiEy :) said...

macam dodol jer. hahahaha

JunAina said...

Tin tu tin biskut tapi macam2 boleh isi bila dah habis biskutnya...ermmmm...konpius.

lieya orange M.I. said...

wahhh..blog sudah berwajah baru...nampak sgt lieya dah lama tak melayan dunia berblogging ni..huhuhu

meh teka..dalam tu ada kasut kut

Ati Masrif said...

salam nabilah cayang,

emm..biskut ke :)

selamat bercuti

Kakzakie said...

Haaa.... ada clue kakak rasa simpan surah Yaasin dan buku doa...

Heee.... geramlah kakak. bagilah jawapan

Kakzakie said...

Kakak lagi jangan marah - simpan lidi satay betul tak?

NI dah tahap geram ni dik...hahaha....

cIk JanNah said...

jannah rasa mcm baby jer dlm tin biskut tu. haishhh hahaha

teha said...

air kot.. hahah !

PENCONTENG said...

entah lah. hitam je. dodol kot. hahaha

anisalya said...

tin biskut dengan isinya sesuatu yang misteri.

ikatankasihku said...

tak nmpklah..huhuhu

PinQib said...

heeeee.. sbb da bace entry di atas.. maka saya tahu itu adalah AL QURAN.. he.. x penah bakar alquran.. sbeab seburuk3 pun totap disimpan.. memang camni eh cara nak lupus,??

Afzainizam said...

uihhhhh apa bendanya dalam tin tu....payah nak teka ni....


۞۞۞۞Salam Maulidur Rasul۞۞۞۞
diy pemasangan carpet dan insulflex lantai kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...