Thursday, February 16, 2012

ERR...LAPAR


photo credit
hahaha...you all rasa selamat tak tikus tu...??

photo credit

tengah banyak kerja...makan pun tak lagi.......

mujur sempat makan pagi tadi.....

psst...you all dah makan....? makan apa hari ni....?

15 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

hukhukhuk..cian akk ari ni mkn roti dgn biskut jeee dek pasal nak tapau kat luar xdelah bawak bekalan dr umah sekali akk warung tu holiday lak ari ni...sob sob sob :(

munna said...

kak munna dah makan awal2 tadi ...turun cepat hari ni sebab tak serapan pagi tadi..perut dah berkeroncong minta isi...

aliesha kirana said...

alahai ciannye nabilah. huhuh. AK baru selesai makan. nyum2. heehhe.

MiMiEy :) said...

hahaha. comel gila gambar2 kat atas. rasanya tikus tu mau mati kalau keluar selangkah dari sangkar. hahaha

mimi pon tak makan lagi. malas. hahaha

PinQib said...

rakos kucing3 tu.. hehehe

hari ini majlis makan3., makan nasi kosong , kurma ayam, campoq ikan masin campoq, ulam timun dan akhir skali sambal belacan.. hehe..

saje nak kasi nabilah terlioq

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kucing tu tgh terlior nengok hamster hehe


cian nabilah..akak pon salu miss lunch sbb sibuk dgn anak-anak

lieynanilaz said...

mesti kucing tu geram jerk...

saya selalu lunch+breakfast pukul 10..hehe.

Teenager Housemaid said...

hahaha..
mesti tikus tu takut...
kekeke

asliner said...

peh kemain merenung tajam kucings itu..
tikus tue ade cakap "nsib baik kite dalam sangkar, selamat sikit.." hehe

dhiera said...

pagi ni breakfast nasi lemak~ hehehe

zEri sAfEerA said...

hahaha comey ;)

ILA HonEyBuNNy said...

hahhahahha...tikus tu mst takoot dah tu..ehhehe

Juliet_iRa~" said...

slmt kot..ahaha ;p

xlunch lagi ni..:)

Afzainizam said...

Tapi kucing zaman sekarang dah tak makan tikus dahhh... dia makan lagi sedap dari kita... Ayam KFC...

Story terbaru blog kami...
masalah kereta lembab tak ada pickup

ainz said...

Kerja...kerja jugak..makan jangan lupa,k..kesihatan wajib jaga.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...