Wednesday, February 08, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥45





nampak tak apa yang I nampak...??

comelll....!! emo7

20 comments:

YanaMIB said...

kenapakah sume kena sumbat dlm kotak..cian dorg..hihi =)

Leeya Hezlin said...

banyaknya bear..
nabilah nampak apa??

kinn said...

all yours? banyak bye! :)

http://sakinahabdul.blogspot.com/2012/02/wordless-wednesday-7.html

redza said...

org pompuan mmg minatlah menda2 ni...nmpak apa eh..citer sikit

nabilah_2908 said...

@Yana

kalau tak sumbat nnti sepah... ;P

@Leeya

ada anak anjing comel dalam kotak tu....anak anjib betul..bukan patung..cuba tgk sekali lagi.. :)

@Kinn

nope..not mine... :)

@Redza

ada yang bernyawa dok dalam kotak tu...cuba tgk sekali lagi..nampak tak..? :)

ikatankasihku said...

terlebih lebih comel, smpi rasa nak geget jer..hehehehe

Cik Bambam said...

ank anjing tuh pon mcm soft toys! huhu

MiMiEy :) said...

anak anjing ? yg atas bear merah tu ker ?
biar betul. comel sangat

Kakzakie said...

Mula kakak ingatkan adalah kepala adik terselit di celah semua bears tu....comel memang comel...:)

dhiera said...

apa yg nabilah nampak?

lieynanilaz said...

macam2 rupa tapi comel...

lieya orange M.I. said...

lieya nampak kura2 kecik warna hjau kat tepi tu...tul tak??

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

comel tp kalau ada kt rumah akak peresokkan dlm kotak mainan sbb nnt sepah

Papa Mifz said...

nak pindah rumah ke tuh?

aliesha kirana said...

hahaa. comel2. anak anjingkah itu..

pipoq said...

penderaan haiwan ?? hehehe..

Juliet_iRa~" said...

kucing ke?huuu

asliner said...

nmpk ape kak?
anak2 patung nie semua ke?
sungguh cute semuanya..hehe

munna said...

anak kak munna suka sgt bear...kak rumah ni dah banyak patung teddy bear

Afzainizam said...

uihhhh banyaknyerr anak patung... yang kesianya ada spesis orang hutan terselit antara semua binatang tu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy wheel bearing kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...