Friday, March 16, 2012

NO INTERNET CONNECTION



Kenapa lambat update??

photo credit

internet takde........

sementara menunggu orang TM datang....



sagap........!! tengah takde kerja....time tu la internet takde...

tapi sekarang dah ada semula..yeah..!!

satu pujian buat orang-orang TM....cara layanan yang superb..sangat mesra alam dan tindakan yang cepat...

terima kasih TM... (^_^)

11 comments:

lieya orange M.I. said...

haa, samalah line kat off td tgh hari takde...nasib la sekarang dah ada... hilang sangap :)

pipoq said...

arini lambat sebab berebut laptop ngan anak dulu baru leh nak update entri..

Anonymous said...

haahaa. comel giler Boo. muaahaha. AK lak malassss nak bukak dashboard. hr ni xbukak blog langsung. huhuhhu. nnti mggu depan la start aktif balik. heehe.

esok AK nak ke KL, sign buku. huhuhuh! excitedd!!!

-Aliesha Kirana-

Ros said...

Salam ziarah...

redza said...

xde internet cam hidup bawah tempurung

dhiera said...

blogger kalau tak ada internet macam kekurangan ka? saya dah mengalami masa baru2 pindah umah sewa dan tukar kerja. sekarang, belajar idup sendiri~

ainz said...

Alhamdulillah...perkhidmatan TM bertambah baik..insyaAllah makin ramai yg percaya TM..congratz! :)

Afzainizam said...

Perkhidmatan TM memang cepat... tempoh hari rosak... call TM cepat dia datang betulkan....

cuma bila bill TM ni kalau tak bayar2 bulan jerr cepat ajerr dia potong....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip jumping bateri kereta kong

Juliet_iRa~" said...

heee..

dah boleh update la kan..ngee :D

MiMiEy :) said...

betul kak,
perkhidmatan TM mmg laju. pagi call, petang mesti smpai rumah. dalam sehari masalah selesai.

Papa Mifz said...

Seronok la kan bilo dah ok balik ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...