Tuesday, March 27, 2012

TAPAK KAKI SIAPA?




nampak tak...?

masa nak pergi kerja...I perasan ada beberapa tapak kaki di kereta........

beberapa spot yang lain.....macam tawaf atas kereta ni pun ada gak..huhu......


ni yang I dah besarkan gambarnya.......jelas...?

nanti I nak investigate la...siapa punya kerja....nak kena jentik kaki dia ni......

biasa yer..kaki kotor-kotor panjat kereta orang....huhu....

V


V



V



V



V



V


12 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kuikuikui!

pakai kasut merah yaa..mmg bijak..kucen sapelah tu ekk

Teenager Housemaid said...

hahahaha!

mesti lepas tu kucen tu nyorok sebab takut kena jentik..haha

lieynanilaz said...

ala takmo kena jentik..lepas ni tak buat dah..hehe.

pipoq said...

tengah cari port baik untuk panaskan badan tu..

munna said...

sama ngan kucing kat rumah ni..suka dok atas kereta... kerata kak munna warna putih... mmg nampak sgt kesan tapa kaki comel tu

aliesha kirana said...

kalau yang itu xpe nabilah. kalau yg najis mughallazah tu cmne? heheehehehe

ikatankasihku said...

hahahaha, dia tinggalkan jejak tu.hihihi

redza said...

meoww meowwww

asliner said...

erm..
dari gaya tapak..
macam kucing je..

sahromnasrudin said...

kucing tue nak mesra2 dgn tuan kereta kot hihiihh

assalamualaikum

lama tak singgah sini..apa khabar??

Afzainizam said...

eeemmm kalau takat panjat ajerr aku tak kesah sangat tapi jangan sampai ada kesan cakar kuku dia ... mmg aku piat telinga dia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
masalah alternator kereta

MiMiEy :) said...

comelnye kucing tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...