Wednesday, March 28, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥52



Adakah anda juga buat perkara yang sama...??

ha...baik ngaku cepat....tipu dosa tau...hehe.... (^_~)V


19 comments:

redza said...

errr lalalaa

lieya orange M.I. said...

rasanya dah lama tido tak kuar airliur basi... :))

kita dah besar laah !! :p

pipoq said...

ahahaha...bab tido semula tu ada la tapi bab air liur basi tu takde pulak..

Kakzakie said...

Kakak tak adalah tapi anak kakak yg sulung dulu macam tu tau. Mujur bila besar hilang dah...

:: Mrs.SyahNia :: said...

alo tgh tidoqq tak sedar lahh..hikhikk

aliesha kirana said...

hahaah comel je kartun tu. air liur AK xmeleleh kot. haahahah!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

HAHA..alo tido x sedorlahh

Papa Mifz said...

biaso buat...muahaha

Ati Masrif said...

eh..tak taulah
kan...tengah tido..hik3

KAMIHIDUP said...

Haah, tunang dia tu Aisyah seri tanjong. :) Kenal ke?

asliner said...

mestilah saya bukan begitu..
kite akan letak satu kain di atas bntl..
jdi..
incase 'air jernih' tue jatuh..
mknenye basuh kain yang di jdikan alas je tue..hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, peta dunia di bantal!;)

munna said...

sampai skrg pun ada terjadi ni.....

Afzainizam said...

oohhhh tak di nafikan tidur aku melakar peta dunia... kalau dah penat sangat mana nak sedarnyerrr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
masalah alternator kereta

Badrina Ibtisam said...
This comment has been removed by the author.
Badrina Ibtisam said...

kita mmg suka tido. Tapi air liur basi tu ntahlah... Tk kot? Hehe

Juliet_iRa~" said...

lalala ;p

ms kecik2 ye la kot..skang mcm x..haha ;p

fathiahRAIHANA said...

hari sekolah pun boleh buat cmm ni lagi ;D


tapi bantal ana taklah teruk smpai cm tu sekali akak, hahaaa.

ikatankasihku said...

comel giler..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...