Monday, April 09, 2012

APA TU ??



Happy Monday fwens..!! (^_^)

minggu ni takde bab masak memasak sangat....tengahari semalam dapur tak berasap...ada takde pun malam tadi je....I buat nasi goreng..

termenung kejap...fikir nak cerita apa hari ni...

tup-tup I terpandangkan ini...

so.....I nak you all cuba teka....

rasa-rasanya apa lah benda ni kan..?



adakah ianya sejenis kuih ?

atau ianya candy or coklat...??



clue: bukan sejenis makanan.....tapi kita banyak juga gunakan mende alah ni dalam kehidupan seharian...

ha......jom suh otak kita berfikir......

selamat mencuba...hehe.. (^_^)

11 comments:

Kakzakie said...

Kakak ikut kata mata kakak dik.. sponge hihi... bab teka-teka kakak selalu fail...

lieya orange M.I. said...

itu mcm gula jer..betul tak?? :0

pipoq said...

macam span pun ada..

Cik Amni said...

Sabun! Kan? err... miss u!

Leeya Hezlin said...

rasa-rasa macam sabun..

Aliesha Kirana said...

alamak! apakah itu? sabunkah?

Papa Mifz said...

sabun pencuci muka nabilah kot...hehe

Umie Artoqiemie said...

sabun badan lettew

Tieah Madian said...

A'ah.. Macam span jerrr.. Eh, ke batu.. Pelik r..

nabilah_2908 said...

Sabun bukan, span pun bukan...huhu.. :)

yang benarnya ini adalah sejenis getah asli atau lebih dikenali sebagai SMR (Standard Malaysia Rubber)

getah la senang cerita..heeee.... :)

Afzainizam said...

uihhhh patut semua nya salah belaka getah rupanya

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
nissan ad resort y10

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...