Thursday, April 19, 2012

SHIN CHAN



photo credit
 ok la I mengaku..dalam umur lewat 20 an ni... I masih lagi meminati cerita Shin Chan ni..

mungkin kedengaran agak kebudak-budakkan...tapi bila tengok cerita kartun...kita rasa relax tau..beza bila tengok drama...sinetron...melibatkan pelbagai emosi....setuju?

bila Shin Chan dah besar...handsome la pulak kan...? Himawari pun cantik...

tak tahu la dah ada atau tidak versi Shin Chan yang dah besar ni...

eh....suka tengok kartun tak...?? (^_^)
 

17 comments:

alien said...

pelukis asal dia dah xde..
dah mati..
seriyes xtipu

Cik FaRiZaM said...

umur yg dah nak masuk 30 pon suka la karton ni.hehehe


salam perkenalan + follow ur blog

http://afasz.blogspot.com

Kakzakie said...

Anak kakak siap beli buku dia ada tau... kakak kadang belek jugalah tapi taklah berkepit selagi tak habis dibaca...

atty's said...

kty yg dah tua ni pun still suka tgk shin chan lagi

ciEk NiENa said...

shin chan best.. bukan takat menonton kt tv, koleksi komik shin chan pom sya da full collected.. weeee.. hehe

pena rozie said...

x suka betul gan kartun ni...

adol ihsan said...

Salam..

Yes.. saya minat lagi citer-citer kartun.. Even umur dah dewasa..
Why not kan? huhu

Aliesha Kirana said...

AK suka gak sin chan, tp AK ske doraemon lg. kih3! mmg xmiss tgk. muahahaah!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak suker gak shin can..suami akak pon..tp salu x sempat nk tgk..waktu siaran x sesuai..


ada eh shincan versi dewasa..mmg encem laa

Papa Mifz said...

layan sin chan mmg la best...tapi mcm dah lamo lak tak tgk...huhu

lieynanilaz said...

layan juga sinchan...boboiboy pun sama...hahaha..

Leeya Hezlin said...

Dah lama xtengok tv..huhu

kiwi said...

haha jauh lagi handsome drp ayah dia ^^

YanaMIB said...

hah? ada ke shin chan versi remaja?? wahh hensem hensem..haha eh kita pn minat gila kot tgk kartun..sbb tu kita awet muda..kottt...lalala =P

MiMiEy :) said...

mimi pon dulu2 setiap sabtu pukul 7 mesti dah siap ddk dpan tv. nak tunggu shin chan dgn doremon. tapi mk mimi tak berapa bg tgok shin chan sbb dy mcm kuang ajar skit dgn mak dy. hahaha

miya said...

suka tgk shin chan. rilekss je rasa.

Afzainizam said...

Shin chan ni tak besar-besar pon takat tu jerr... tapi mmg seronok tengok teletah dia...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...