Wednesday, April 18, 2012

WORD LESS WEDNESDAY - ♥55




hahaha..cute..!!

teringat kat DD......cukup tak suka subjek Math ni.. 
 

15 comments:

redza said...

sy pon xberapa suka juga math ni hehe

Kakzakie said...

Hihi... kalau lebih 20 kena guna jari mama/papa pulak ye:)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. sampai kena jari kaki.. memang terbaikk.. :)

pipoq said...

suatu masa dahulu, aku pun pernah begitu..hehehe

Umie Artoqiemie said...

hahaha.. kita sama x suke math.
allergic nombor.

Papa Mifz said...

kene belikan bdk tuh sempoa tuh...hehe

lieynanilaz said...

tingat dulumasa kecik...bila disuruh kira yg jawapannya lebih 10 dah terpinga-pinga...haha.

sizuka[Izzati] said...

comellllll!hihi~

Cik Ecah said...

hahahah math memang mencabarrrr ;p

cukup bebai dulu kalo time sekolah math dgn bi hahahahaa ;p

Aliesha Kirana said...

hahaah. comel! AK pun tak sukaaaaa math. meluat. kah3!

adol ihsan said...

Salam..

Love numbers very much !! huhu

Leeya Hezlin said...

Haha..sampai guna kaki untuk mengira..
Macam saya zaman sekolah rendah dulu.. :)

munna said...

kak munna pun tak suka subjek ni...

MiMiEy :) said...

haha, mimi dulu mmg tak suka math tapi lama2 jd minat pulak.

p/s: dulu2 kalau nk mngira mmg kira sekali dgn jari kaki. hehe

Afzainizam said...

tak cukup jari guna kalkulator lagi senang

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...