Tuesday, May 29, 2012

DUIT OH DUIT






uaaaiiiii.......banyak sangat duit sampai tak tahu dah nak buat apa..tu yang lambakkan kat rumah eh..?

photo credit
( gambar ini telah di edit yupp....bukan gambar sebenar....)

WWW 1....nombor plat paling mahal di Malaysia kan..?

hrummm....kalau la disalurkan kepada yang lebih memerlukan....kan lagi baik yer tak...?
oppps......siapa lah kita untuk mempersoalkannya kan?......huhu......

p/s : dulu pernah berangan nak nombor plat ZND 2908.....tapi hanya mampu berangan je la...sebab mana boleh guna huruf Z tu kan...? heee.... (^_^)

13 comments:

Aliesha Kirana said...

heheeh. kalau yg lebih kurang nama kita tu bukan boleh beli ke nabilah? cikgu AK dl no plat dia ITA 197_ ntah. ikut tarikh lahir dia. n nama dia ita. hehehe

tp mmg membazir gilaaaa takat beli no plat tu. haish

Afasz said...

beli mahal2 no plate...pelik..

Juliet_iRa~" said...

hye dear..lama xdgr cte..

sihat?hee

wahh banyaknya duit..kayo rayo sgt la gtu..kekeke..cpela kite nk bckp kan...opsss ;p

Kakzakie said...

Flet Z kita tak dapat melainkan anggota keselamatan cari alphabet lain.

Tak terkata kakak hanya utk flat no. kena bayar 520K. Agih pada org susah beribu dapat menfaatnya... entahlah

pena rozie said...

Baik la buat beli rmh ke emas ke dari beli no plat tu

pena rozie said...

Baik la buat beli rmh ke emas ke dari beli no plat tu

YanaMIB said...

mmg cantik no tu..mungkin la org yg beli no gitu mmg terlbh duit xtau nk watpe dh dgn duit2 dia..huhu

JunAina said...

Lain orang lain pemikirannya. Mungkin duit dah berlebih2, selain buat amal kebajikan nak jugak puaskan hati sendiri. Kita manusia ada nafsu.

Akak kalau dapat nak gaks JUN 6275...hiks...

oya said...

kene jadi askar baru boleh

Ati Masrif said...

dah terlampau byk duit
tak tau nk buat apa kot

sampai lupa melabur saham akhirat
lagi baik :)

pipoq said...

harta mereka, biarkan aje la..

kita selalu kecoh bila orang yang berharta berbelanja sakan, kita kata lebih baik disedekahkan je duit diorang tu utk si fulan atau si fulan..

tapi kita ni, takkan nak menunggu kaya raya baru nak menghulur infaq jariah..

apa yang penting, pastikan harta yang kita ada tu tak menjadi beban masa kat akhirat sudah la..

Leeya Hezlin said...

Banyak betul duit..
Kalau ada duit semua pun boleh beli..
Tapi lebih baik kalau bersederhana.. :)

asliner said...

opps..
tahu takpe..huhu
erm..
stakat nie kite tak de pulak no plat impian..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...