Monday, June 04, 2012

GELAGAT PEMANDU DI JALAN RAYA




ni yang selalu I hadapi.........



potong Q..... cantik kan perangai mereka...? huhu....
fikir nak cepat...apa orang lain tak nak cepat juga ke..??
orang lain elok je beratur...kenapa dia tak boleh..?



ni yang fresh.....pagi tadi punya kejadiaan...

tu..kereta yang depan sekali...sama juga...

nasib tak baik bila ada abang polis....mesti di halau nyer semua kereta yang menempel kat tepi ni..suh ikut jalan lain..

ni baru kereta...kadang2 trailer beso gedabak pun buat perangai macam ni... bila lampu bertukar hijau...dia sibuk-sibuk nak himpit kita.... nak tak nak kena la bagi...kalau tak bagi...tu yang boleh menyebabkan accident...lagi haru.....

moga apa yang dipaparkan menjadi peringatan buat kita semua...jangan buat macam ni...sangat la mementingkan diri sendiri dan menyusahkan orang lain..

7 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kereta akak tak terlibat ngee heee

gadisBunga said...

degil namanya tu!

pipoq said...

alaaa...apesal censored no plat dia tu..tayang je biar orang kenal sape pemandu berhemat tu..

kalo sy, sy akan hon berpanjangan je bila jumpa pemandu berhemat camni..biar semua orang kenal dia..

JunAina said...

Husband sampai tak nak bawak keta masuk KL...cemuih jem...potong Q buat dia makin stress katanya nanti I cepat tua!

Aliesha Kirana said...

hahaa. kat sni pun biase gini.walaupun jd pemerhati je, xyah bawak kereta, tp mmg geram kalau jdik cmni. hhuuh

lieynanilaz said...

selalunya kalau jadi macam ni saya bagi jerk laluan...walau dalam hati ada marah tapi malas nak layan org macam ni...huhu.

Kella said...

haah tak fikir orang lain!! kereta kecil selalu jadi mangsa!! huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...