Friday, June 29, 2012

TAK NAK !


Peringatan buat diri sendiri...dan ingin sekali kongsikan dengan kawan-kawan semua baik perempuan..mahupun lelaki....

photo credit
"Perubahan itu ada kalanya sukar, untuk kekal dengan perubahan itu lebih sukar. Tapi sampai bila perlu menanti kalau tidak dicari. Hijrahlah walau sekadar setapak sehari - MissYatiDotCom"

Renung-renungkah lah......sementara masih ada peluang ni.... jommm....... (^_^)

7 comments:

Aliesha Kirana said...

ya btol! sokong! hehe. berubah skit2 xpe, asalkan bertrusan. hehe

Kakzakie said...

Setuju... berubahlah selagi ada peluang. Kita tak tahu bila izrael akan cabut nyawa kita..

munna said...

sama2 kita berubah kearah keredhaan Allah SWT

JunAina said...

Akak pun masih perlu banyak berubah, kadang2 terpakai jugak baju kecik2...

Papa Mifz said...

selagi berpeluang kan...insyallah...tq atas peringatan...

pipoq said...

apa yang penting, syariat benar2 di jaga..

Afzainizam said...

Setiap hukum yang diturunkan oleh Allah S.W.T mempunyai tujuan dan hikmah yang pasti mendatangkan kebaikan untuk manusia. Ini kerana menghasilkan kebaikan atau maslahat bagi manusia merupakan tujuan utama syariat islam diturunkan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pemasangan lampu daylight

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...