Friday, July 13, 2012

CARA MENGAWAL STRESS




photo credit
macam kene je dengan keadaan I sekarang ni.... (^_^)

stress dengan masalah kerja....sampai satu tahap....celik mata terus teringat pasal kerja...alahai...

moga Allah permudahkan segalanya.... ini juga satu cubaan tuk I..ajar I tuk handle masalah yang mendatang..Insya'Allah...boleh...huhu.....

sama-sama lah kita amalkan yupp... :) 

9 comments:

pipoq said...

hidup kalo takde stress maknanya kosong..

cuma ingat satu perkara je,

Allah takkan sekali kali membebankan (menguji) hamba Nya kecuali dengan apa yang mampu untuk ditanganinya.

YanaMIB said...

haa sama la..celik mata je ingt keje..kdg2 b4 tido pn ingt keje..adeyy =.=

pena rozie said...

Kene relax la mengahadapinyer. hahahhaha....

Aliesha Kirana said...

sama la. dok stress psl kerja gak. huuu. mekaseh atas perkongsian ni nabilah. rasa tenang skit hati. hhehehe.

Kakzakie said...

Apa pun org kata kita yg tanggung yg merasa beban kerja. Nampak duduk ofis macam goyang kaki tapi masalah tak setel apa lagi bila masalah pekerja (manusia) bukan mudah nak tangani.

Kalau masalah salah kira senang boleh kira balik..

ubi said...

jeles tadi solat jumaat iman bace Quran dgn syahdu..

if i can be like dat

aque said...

thanks, info menarik....

patot diamal ni.. hehehhe...
akak apa kabar..
lamanya kita x jengah dunia blog...

urm.... sedeh2...

adol ihsan said...

Salam ..

Terima kasih.. moga dapat memberi manfaat kita bersama ..

Adat hidup ada stress nye.. :)

khairolghani said...

As salam,.Terima kasih sebab berkongsi.Bulan puasa dah nak tiba,sama2 tingkatkan amal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...