Thursday, July 26, 2012

CARI BAJU RAYA




my mom tengah memilih baju...

sebelum puasa lagi dah mula mencari baju raya...tapi buat masa ni masih belum jumpa yang berkenan di hati.

dah bertahun rasanya tak menempah baju....semuanya beli.. setakat ni...puas hati juga la dengan baju yang dah siap macam ni...elok je potongannya dan yang penting harga berpatutan.. :)

yang ni....tengah cari kat Mydin...banyak sangat baju-baju kurung, moden...dari harga murah sampai lah yang mahal....

tapi....masih belum jumpa lagi yg berkenan di hati dan menepati warna tema tuk tahun ni..
apa warna tema tuk tahun ni....? tunggu raya la eh.... hehehehe.. ;P

p/s : baju raya you all dah siap...??

15 comments:

redza said...

xpe..pelan2..byk masa lg..nanti jumpalah tu yg berkenan di hati

sy xcari pon lg baju raya

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak tempah sbbnya nk beli siap saiz salu x kena..susah jd org kurus sgt ni hehe

Kakzakie said...

Kakak memang dah dari awal tak mahu lagi menjahit bila tiba ramadhan. So semua kakak siapkan 2 minggu sebelum puasa. Tapi sebab kakak jahit sendiri tak susah sekejap dah siap. Lagipun baju kurung aje. Tak jalin manik-manik pun...

atty's said...

kty pun , alhamdulillah baru je jumpa yg berkenan dihati..sedondon ngn anak dara..tema nanti raya snap gambar,

beli siap je..dah 3 tahun jugak ler tak tempah baju

LYAfrina said...

bju raya mmg dh awl2 lg tempah.. dan..sepasang dh siap..ada la beberapa psg lg ambik ckp bln ni..

just nk beli bju asya je la..

nursarah puteri said...

Baju raya dah siap tapi lom ambik lg kat tailor.. huhu

Leeya Hezlin said...

baju belum siap lagi..
baru ja hantar tempah..hehe

Papa Mifz said...

PM dengan Mifz tak beli lagi baju raya...mama mifz jer dah beli dulu...huhu

mie said...

siap ada tema lagi..
untung dapat beraya..
eheehhee

EN ILHAM said...

seronoknya dah beli baju baru
saya pakai baju lama je tahun ni
huhu

p/s: sebenarnye baju tahun ni jugak

maszull said...

assalamualaikum Nabilah...kat sini mama ada bagi blog yg ada tutorial tentang entry yg sengit2 tu yer cuba la buka n try buat...:)

http://jiacreatifelt.blogspot.com/2012/06/tutorial11buat-related-post-jamin-cun.html

gadisBunga™ said...

takde baju lagi la saya!!!!

Juliet_iRa~" said...

beli je senang kan..:)

mydin boleh tahan gak..cantik pn cantik kan nabila..

PinQib said...

heee.. kite dalama xda bju raya.. hee.. =P

asliner said...

tak berkesempatan kak..
tak taulah bile nak beli..
malam raya kot..huhu

kasut yg selalu kite pakai pun hampir kopak setelah hmpir setahun pakai since raye lepas..
makanye kene bli yang baru..
tapi masih tak berkesempatan jugak..(-__-")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...