Friday, July 27, 2012

LURUS DAN RAPATKAN SAFF


memang selalu jadi macam ni..huhu...peringatan tuk kita semua yupp... (^_^)

biasanya I suka ambil barisan yang tidak terlalu depan dan tidak terlalu belakang...
barisan hadapan..biasanya makcik-makcik senior yang conquer..bahagian belakang ramai budak-budak...

I juga tak gemar duduk tengah-tengah barisan..bila nak solat kena himpit..I ni dah la ANAK GIANT, agak tersiksa bila nak duduk, lagi-lagi bila tahyat akhir....nasib la orang sebelah bila I terdudukkan kaki dia..hehehe... ;P

photo credit
So barisan paling selamat adalah di tengah-tengah dan tempat paling selesa untuk ANAK GIANT macam I ni adalah di sebelah tepi. (^_^)

6 comments:

Anonymous said...

hehee. AK pun sama la. ske tepi2, tp mslhnye tepi2 pun makcik conquer gak skrg ni. T_T trpksa dok tgh gak. tp bila nak duduk tahiyat akhir, AK duduk2 cpt, biar org lain xduduk lg. haha. org hempap kaki AK xpe, jgn AK hempap dorg. kah3

-AK-

Juliet_iRa~" said...

tp mmg btl dlm pic tu..suka sgt xnk rptkan saf sbb msh ada jarak...nak tegur makcik..:(

wuuu

Syira said...

salam..

kadang-kadang terpaksa lari jugak sah bila org depan bangun tungging punggung kat kita. selalu terhantuk.huh.

asliner said...

yup..
kene rapat..
baru sempurna solat kite..
insyaAllah

Kazen said...

baru tau org pmpuan solat camne... :)

pipoq said...

di sekolah sy mengajar tu pun setiap hari nak kena ajarkan cara merapat dan meluruskan saf tiap kali nak amali solat waktu solat asar berjemaah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...