Friday, August 03, 2012

MISI RAMADAN TAHUN LEPAS





Misi Ramadan tahun lepas nak khatam Quran...tapi tak tercapai..

carry forward misi tahun lepas ke tahun ini...

Setiap kali selepas solat baca Al-Quran 4 muka surat..ala nak baca lebih pun tak pe yer tak...?

setakat ni..I buat mana yang termampu je... (^_^)



moga kita sama-sama dapat manfaat dengan perkongsian ini...

6 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

janji ada baca kan..walaupun sikit..yg penting kena fahamkan maknanya

Kakzakie said...

Kalau sekolah duduk asrama boleh katam 2-3 kali macam anak kakak dah hampir dua kali sekarang nie. Tapi mama dia baca selepas Asar dan maghrib aje baru juzuk 18 dah ada ABC pulak - rehat...

Kakak waktu solat yg lain tak dapat baca.

sizuka[Izzati] said...

mari berusaha bersungguh-sungguh~!hehe.

tiafazunia said...

good luck! :)

adol ihsan said...

Salam ..

Waa... bagus la tips nie..
thanks =)

asliner said...

kan..
diri sendiri puncanya..
maka rajinkan diri untuk bnykkan baca al-quran..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...