Thursday, September 27, 2012

KALAU DAH NAMANYA BLOGGER



photo credit

wahai rakan blogger sekalian.....
jangan cuba nafikan yang kalian juga seperti ini...hehehehe... ;P 

p/s: hari ni tak busy...tapi itu incik boss ada je kat sini..so pergerakkan terbatas...nanti-nanti I serbu blog you all eh... (^_^)  

8 comments:

Aliesha Kirana said...

hahaa. kantoi, termalu AK disitu. tapi kan, AK xde kamera canggih sobs. guna henpon cikai. wuwu. cuma skrg dah xgigih sgt menangkap gmbo gini. hehe

YanaUjang said...

yess mmg xmenafikan..bangga lg jd cemni..wakaka :p

atty's said...

hahhahha..camner lah kty pun
kadang kalo makan kat luar..sampai je order semua family tau..takleh nak usik dulu ,until i snap gmbr..

Dilla Ady said...

eh..eh..tak, tak...sy tak macam tu!

chewaaahhhhhh...

bile tgk dalam gambar, terserlah kepelikan...mcm tu rupenye blogger sejati ni ye...huhuhu

Rinna said...

Hahahha.. betul sesgt.. kamera mesti ada ditangan ahakss.. :)

munna said...

setuju sgt... kadang2 tu tahan dulu anak nak makan sebab ummi dia nak ambil gambar dulu

fara said...

hehehe~
mmg best betol gamba ni.
pasni sape bwk kamera, sume kene chop blogger!

:P

Everything's Everythings said...

Hahah kelakar.. nk pnjam juga gmbr ni ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...