Tuesday, September 11, 2012

MAKAN PETANG



Ola fwens..... (^_^)
I tengah makan ni...makan yang ni..

tengah panas terik macam ni..boss suh pergi site..macam biasa la cek pekerja....progress kerja-kerja..sebab hari ni agak kritikal juga keadaan di sana..sebab tu pagi & petang I kena turun..

so on the way balik..singgah jap beli coconut shake..ternampak lak cucur udang macam best...beli la juga..

tapi.......

don't jugde a book by its cover...nampak je sedap..
tapi hakikatnya..tak sedap...sos pun tak kena...
makan dua tiga ketul je..

lepas ni...tak mo beli lagi la cucur udang tu..mujur la coconut shake sedap... (^_^)


p/s : lunch apa hari ni...? share meh..... 

12 comments:

Kakzakie said...

Betul kalau tengok menggoda betul macam teringin kakak nak ngap.

Kakak tadi makan nasi+ikan singgang+sayur kailan+sambal belacan (kakak bawa bekal dari rumah dik).

atty's said...

kty tadi lunch makan nasi putih lauk ikan talapia masak berlada..

Ct NoArizah Aris said...

Nampak gambar macam sedap sangat tapi....

Ini yg namanya indah gambar dari rasooo..hehe..

Akak lunch+dinner waktu maghrib nanti :)

Cik Puan Izan✿ said...

cocnut shake yg sedap tu...lama tak minum coconut shake...

merahandbiru said...

salam,

betul kdg2 hias je cntk rse camtaik

KLIK transformasi pendidikan mundurkan negara page

musang said...

tghari td makan nasi lauk ayam pedas je

pipoq said...

hari ni lunch simple je..lauk telur dadar berkeju..hehehe

dmx said...

waaa..
....nasi lomak antarabangsa kg. baru,
oky...gak he3

Dilla Ady said...

tengok mcm sedap btul tu darling..tak sangka pulak tak sedap ye..

wahhh..skang da semakin bizi ye, kerap ke site nampaknye..

nik ros said...

sedap jea tgk.dah la tgh lapar ni..huhu

YanaUjang said...

xbest kn bila mknn indah kabar dr rasa..haihh potong mood nk melantak je..=.=

sis shuhada said...

wahhh rinunya coconut shake!! klu bli ingt akak ye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...